KPN contact klantenservice: alle contactmogelijkheden

Laatste update op
minuten lezen
KPN klantenservice

De klantenservice van KPN is telefonisch te bereiken op: 0800 0402. Dit telefoonnummer is elke werkdag bereikbaar van 8:00 - 18:00 uur en op zaterdag van 8:00 - 17:00 uur. De KPN klantenservice is ook bereikbaar via de chat en het is mogelijk om in een KPN winkel langs te gaan.

Contactgegevens KPN klantenservice

De klantenservice van KPN kun je op een aantal verschillende manieren bereiken, waaronder telefonisch of via de chat op de website van deze aanbieder. In onderstaand overzicht zijn alle contactgegevens van de KPN klantenservice weergegeven.

Hoe neem je met KPN contact op?
ContactmethodeContactgegevens
KPN telefoonnummer0800 0402
KPN telefoonnummer vanuit het buitenland+31 6 1200 1200
KPN postadresKPN B.V., Postbus 30000, 2500 GA, Den Haag
Overige contactmogelijkhedenOnline chat of langsgaan bij een KPN winkel

Je kunt ook de pagina met veelgestelde vragen bekijken op de KPN website of de KPN community bezoeken.

Sluit snel en eenvoudig online een contract af bij KPN
logo KPN

Wil je een abonnement afsluiten bij KPN? Sluit zelf snel en eenvoudig online een KPN abonnement af (Officiële Selectra-partner).

KPN abonnement afsluiten

KPN openingstijden

Je kunt via de chatbot 24/7 met KPN contact opnemen. De klantenservice van KPN is enkel tijdens de openingstijden van de KPN klantenservice bereikbaar.

De openingstijden van de KPN klantenservice zijn alle werkdagen van 8:00 - 18:00 uur en op zaterdag van 8:00 - 17:00 uur.

Kun je gratis met KPN contact opnemen?

Als je vanuit Nederland naar KPN belt, kun je gratis bellen naar: 0800 0402. Als je vanuit het buitenland belt, betaal je de normale belkosten voor het bellen naar de KPN klantenservice.

Adres KPN klantenservice

KPN beschikt over een groot aantal winkels in Nederland. Je kunt via de winkelzoeker achterhalen waar een KPN winkel zich bij jou in de buurt bevindt.

Postadres KPN klantenservice

Je kunt ook per post met KPN contact opnemen. Al het postverkeer gericht aan KPN kun je naar het volgende adres sturen:

KPN N.V.
Postbus 30000
2500 GA, Den Haag

Met KPN contact opnemen om klant te worden

Je kunt zelf snel en eenvoudig via de website van KPN een abonnement afsluiten bij deze telecom provider. Je hoeft enkel je abonnement of pakket samen te stellen en vervolgens het bestelproces te doorlopen.

Indien je jouw huidige telefoonnummer wilt behouden, kun je dit tijdens de bestelling aangeven. Je kunt daarnaast ook tijdens de bestelling aangeven dat je gebruik wilt maken van de overstapservice. Wanneer je kiest voor nummerbehoud of het gebruiken van de overstapdienst, zal KPN je abonnement bij je huidige telecom provider voor jou opzeggen.

Voor hulp hierbij kun je met KPN contact opnemen. Je kunt zowel de KPN klantenservice bellen, maar ook langsgaan bij een KPN winkel.

Sluit snel en eenvoudig online een contract af bij KPN
logo KPN

Wil je een abonnement afsluiten bij KPN? Sluit zelf snel en eenvoudig online een KPN abonnement af (Officiële Selectra-partner).

KPN abonnement afsluiten

Zakelijk KPN contact

Zakelijke klanten van KPN beschikken over andere contactmogelijkheden. Alle contactmogelijkheden van KPN zakelijk ontdek je in onderstaand overzicht.

Hoe neem je met KPN zakelijk contact op?
ContactmethodeContactgegevens
KPN telefoonnummer voor kleinzakelijk en MKB0800 0403
KPN telefoonnummer voor grootzakelijk0800 1576
Videogesprek inplannen-
Terugbelverzoek inplannen-

De KPN klantendienst is 24/7 bereikbaar. Als je telefonisch met KPN contact opneemt, houd dan je KVK-nummer (kleinzakelijke en MKB-klanten) of je pincode (grootzakelijke klanten) bij de hand.

Je kunt ook de pagina met veelgestelde vragen bekijken op de KPN zakelijk website of de zakelijke KPN community bezoeken. Daarnaast is het ook mogelijk om bij één van de KPN winkels langs te gaan of gebruik te maken van de chat op de website.

Sluit snel en eenvoudig online een contract af bij KPN
logo KPN

Wil je een abonnement afsluiten bij KPN? Sluit zelf snel en eenvoudig online een KPN abonnement af (Officiële Selectra-partner).

KPN abonnement afsluiten

Veelgestelde vragen over de KPN klantenservice

Hoe stuur ik een e-mail naar KPN?

Er bestaat geen KPN e-mailadres waarop je de klantenservice kunt mailen. Het is daarentegen wel mogelijk om schriftelijk met KPN contact op te nemen via sociale media of de online chat.

Wat is het telefoonnummer van KPN?

Het KPN telefoonnummer is: 0800 0402. Dit telefoonnummer is op werkdagen bereikbaar van 8:00 - 18:00 uur en op zaterdag van 8:00 - 17:00 uur.

Is het nummer 0800 0402 gratis?

Ja, vanuit Nederland kun je gratis bellen naar 0800 0402. Bevind je je in het buitenland? Dan kun je niet naar dit nummer bellen en dien je altijd jouw normale belkosten te betalen.

Hoe kun je een klacht indienen bij KPN?

Als je niet tevreden bent over KPN, kun je het beste allereerst met de KPN klantenservice contact opnemen.

Kom je er met de KPN klantenservice niet uit, dan kun je een klacht indienen bij de Autoriteit Consument en Markt. Zij zullen vervolgens bemiddelen tussen jou en KPN om tot een oplossing te komen.

Hoe kun je KPN opzeggen?

Jouw abonnement bij KPN opzeggen kun je op verschillende manieren doen:

  • Bel de KPN klantenservice op 0800 0402 (gratis nummer).
  • Maak via de chat op de website van KPN een terugbelafspraak.
  • Vul via de website van KPN het opzegformulier in. Geef aan wat je wilt opzeggen, waarom je jouw abonnement wilt opzeggen en vul een aantal persoonlijke gegevens in.
  • Stuur een aangetekende brief naar: KPN Klantenservice, T.a.v. Opzeggen, Postbus 235, 2400 AE Alphen aan den Rijn.
  • Sluit een abonnement bij een andere telecom provider af en geef aan dat je gebruik wilt maken van de overstapservice of de nummerbehoudoptie. Jouw nieuwe provider zal dan jouw KPN abonnement opzeggen.

Je kunt maandelijks KPN opzeggen. Doe je dit echter voor afloop van jouw contract, dan dien je een afkoopsom te betalen die gelijk staat aan het restant van de abonnementskosten tot aan einde van jouw contract.

Hoe kun je een KPN verhuis regelen?

Het doorgeven van jouw verhuizing aan KPN dien je via MijnKPN te doen. Als je enkel een sim-only abonnement hebt, is het aanpassen van jouw adres al voldoende. Heb je een KPN internet of alles-in-1 abonnement, dan dien je minimaal drie weken van te voren de verhuizing door te geven.

Vond je deze informatie nuttig? 87% van de 142 stemmen vond de informatie nuttig.

Logo

Ben jij bij KPN klant (geweest)? Deel jouw ervaring!

Laat een review achter
Selecteer een datum in het afgelopen jaar, tot vandaag.
Meer informatie over de verwerking van mijn gegevens.
CAPTCHA
Deze vraag is om te controleren dat u een mens bent, om geautomatiseerde invoer (spam) te voorkomen.

* Verplicht veld


Selectra heeft een partnership met deze entiteit. Wanneer je op een link klikt, zul je doorverwezen worden naar de website van onze partner. Selectra krijgt een commissie voor elk afgesloten abonnement, maar de prijs blijft hetzelfde voor de klant.

Sluit een KPN abonnement af

Sluit een KPN abonnement af