Gofiber is een kleine telecomaanbieder die onderdeel uitmaakt van de Mixtus Group, die in meerdere Europese landen actief is. Je kunt bij Gofiber terecht voor internet en alles-in-1 pakketten.

Gofiber abonnementen

Gofiber biedt verschillende internetabonnementen aan die onderling verschillen in de internetsnelheid. Welke abonnementen jij kunt afsluiten, is afhankelijk van de internetsnelheden die op je adres beschikbaar zijn. Het abonnement wordt voor 12 maanden afgesloten.

Het is bij Gofiber ook mogelijk om aan je internetabonnement een vaste telefoon of een vaste telefoon en televisie toe te voegen. Voor vaste telefonie heb je geen keuze tussen meerdere abonnementen, bij televisie - dat via Canal Digitaal aangeboden wordt - kun je kiezen voor een abonnement met of zonder tv-ontvanger.

Met Gofiber contact opnemen

Bij vragen of problemen kun je de Gofiber klantenservice op een aantal verschillende manieren bereiken. In het overzicht hieronder zijn de belangrijkste Gofiber contactgegevens weergegeven.

Contactgegevens Gofiber klantenservice
ContactmethodeGegevens
Gofiber telefoonnummer076 200 52 75
Gofiber e-mail[email protected]

De klantenservice van Gofiber is telefonisch bereikbaar van 8:30 tot 21:00 op maandag t/m vrijdag en van 9:00 tot 17:00 op zaterdag.

Hiernaast kun je ook gebruik maken van de online chat of de klantenservice van Gofiber via Facebook of Instagram een bericht sturen. Het is daarnaast ook mogelijk om het online contactformulier in te vullen.

Bij Gofiber klant worden

Als je overtuigd bent van een Gofiber abonnement, kun je eenvoudig bij hen klant worden. Je hoeft hiervoor enkel naar de Gofiber website te gaan. Kijk wel eerst de voorwaarden in je huidige contract na, zodat je weet of je kosteloos kunt overstappen of niet.

Bij het afsluiten van een Gofiber abonnement kun je gebruikmaken van de overstapservice, waarna Gofiber je huidige abonnement of alles-in-1 pakket voor jou zal opzeggen. Zelf hoef je dan dus niets meer te doen!

Abonnement van Gofiber opzeggen

Als je jouw abonnement bij Gofiber wilt opzeggen en een abonnement bij een andere telecom provider wilt afsluiten, kun je tijdens het bestelproces aangeven dat je gebruik wilt maken van de overstapservice. Je nieuwe provider zal dan je abonnement bij Gofiber opzeggen.

Zelf je abonnement van Gofiber opzeggen doe je door schriftelijk met Gofiber contact op te nemen. Hierbij geldt een opzeggingstermijn van 1 maand. Let hierbij wel eerst op de looptijd van je contract om te voorkomen dat je de resterende maanden van je abonnement alsnog moet betalen.

Meer artikelen over Gofiber