Online.nl is een van de oudste telecom providers van Nederland, die in 1994 opgericht is als Euronet. Online.nl focust zich op internet betaalbaar maken voor iedereen en biedt hiervoor internet abonnementen zowel los als in een pakket met televisie en/of vaste telefonie aan.

Online.nl pakketten

Online.nl biedt jou de mogelijkheid om zelf je pakket samen te stellen. Het is hierbij allereerst belangrijk om na te gaan welke abonnementen op jouw adres beschikbaar zijn. Dit is voornamelijk afhankelijk van de mogelijkheid van het installeren van glasvezel of niet.

  • Internet: Je hebt de keuze tussen verschillende abonnementen, zowel met als zonder glasvezel.
  • Televisie: Je hebt de keuze tussen twee verschillende abonnementen. Daarnaast kun je verschillende zenderpakketten activeren.
  • Vaste telefonie: Er wordt maar een abonnement aangeboden. Je kunt wel verschillende extra belbundels activeren.

Het is niet mogelijk om een pakket bij Online.nl af te sluiten met een sim-only abonnement.

Online.nl internet

Welk Online.nl internetabonnement je kunt afsluiten, is afhankelijk van je adres. Indien je op jouw adres glasvezel kunt installeren, heb je de keuze tussen een aantal fiber abonnement. Als dit niet mogelijk is, kun je enkel het internetabonnement middels een kabelaansluiting afsluiten.

Met Online.nl contact opnemen

Bij vragen of problemen kun je met de klantenservice van Online.nl contact opnemen op een aantal verschillende manieren. In het overzicht hieronder zijn de belangrijkste Online.nl contactgegevens weergegeven.

Contactgegevens Online.nl klantenservice
ContactmethodeGegevens
Online.nl telefoonnummer met een vaste telefoonaansluiting van Online.nl1200
Online.nl telefoonnummer zonder een vaste telefoonaansluiting van Online.nl088 0038 500

Je kunt telefonisch met de Online.nl klantenservice contact opnemen van 9:00 tot 18:00 op maandag t/m zaterdag. Ook via sociale media kun je tijdens deze uren met Online.nl contact opnemen.

Buiten de openingsuren is het ook mogelijk om in te loggen in de online klantenzone, het online contactformulier in te vullen of om een bericht achter te laten in de chat op de contactpagina van Online.nl.

Adres Online.nl

Het is ook mogelijk om via de post met Online.nl contact op te nemen. Al het postverkeer gericht aan Online.nl kun je naar het volgende adres sturen.

Online.nl
Postbus 460
1200 AL Hilversum

Als je apparatuur terug moet sturen naar Online.nl, kun je ofwel je apparatuur gratis bij een DHL-punt afleveren (vergeet niet eerst om een retourlabel aan te maken). Je kunt ook zelf de apparatuur terugsturen naar Online.nl, al is het in dit geval niet gratis.

Online.nl
Witboom 2
4131 PL Vianen

Inloggen bij de Online.nl klantenzone en app

Alle klanten van Online.nl hebben toegang tot de online klantenzone en applicatie van deze provider. De Mijn Online.nl klantenzone en app zijn gratis te gebruiken en bieden je inzicht in onder andere je verbruik, betalingen en je persoonlijke gegevens. Hierdoor is het makkelijker om je Online.nl abonnement te beheren.

Wil je bij Mijn Online.nl inloggen?

Inloggen bij de Mijn Online.nl klantenzone kan via de Online.nl inlogpagina.

Bij Online.nl klant worden

Als je overtuigd bent van een Online.nl internetabonnement of pakket, kun je eenvoudig bij hen klant worden. Je hoeft hiervoor enkel naar de Online.nl website te gaan of de Online.nl klantenservice te bellen. Kijk wel eerst de voorwaarden in je huidige contract na, zodat je weet of je kosteloos kunt overstappen of niet.

Bij het afsluiten van een Online.nl internetabonnement of pakket kan je aangeven dat je van de overstapservice gebruik wilt maken. Hierbij zal Online.nl ervoor zorgen dat je huidige contract opgezegd wordt.

Abonnement van Online.nl opzeggen

Ben je niet tevreden met je Online.nl abonnement en wil je het abonnement opzeggen? Als je bij een andere telecom provider een abonnement afsluit, kun je gebruik maken van de overstapservice van je nieuwe provider, die dan je Online.nl abonnementen voor jou opzegt.

Zelf je abonnement van Online.nl opzeggen doe je door telefonisch met de Online.nl klantenservice contact op te nemen. Let hierbij wel eerst op de looptijd van je contract, om te voorkomen dat je de resterende maanden van je abonnement alsnog moet betalen.