De kleinere, maar toch bekende telecom provider Simpel, maakt onderdeel uit van de Odido groep. Simpel biedt enkel sim-only abonnementen aan, waarbij ze zich focussen op het aanbieden van abonnementen tegen lage prijzen en zonder onnodige extra's.

Simpel sim-only

Je hebt de keuze tussen verschillende Simpel sim-only abonnementen, waarbij je een abonnement moet kiezen die op basis van de hoeveelheid data, belminuten en sms'en het beste bij jou past.

Ook dien je aan te geven voor hoe lang je een contract wilt afsluiten bij Simpel en of je de optie voor onbeperkt bellen wilt activeren (als onbeperkt bellen niet is inbegrepen in je abonnement).

Met Simpel contact opnemen

Bij vragen of problemen kun je de Simpel klantenservice op een aantal verschillende manieren bereiken. In het overzicht hieronder zijn de belangrijkste Simpel contactgegevens weergegeven.

Contactgegevens Simpel klantendienst
ContactmethodeGegevens
Simpel telefoonnummer088 100 5757
Simpel WhatsApp+316 1843 1095

De klantenservice van Simpel is telefonisch bereikbaar van 9:00 tot 21:00 op maandag t/m vrijdag en van 10:00 tot 17:00 op zaterdag.

Buiten de openingsuren is het ook mogelijk om in te loggen in de online klantenzone, een bericht achter te laten in de chat op de contactpagina van Simpel, het online contactformulier in te vullen of via sociale media met Simpel contact op te nemen.

Adres Simpel

Het hoofdkantoor van Simpel is gevestigd in Den Haag, maar het is niet mogelijk om hier langs te gaan. Al je postverkeer gericht aan Simpel kun je naar het volgende adres sturen:

Simpel
Postbus 16272
2500 BG Den Haag

Inloggen bij de Simpel klantenzone en app

Alle klanten van Simpel hebben toegang tot de online klantenzone en applicatie van deze provider. De Mijn Simpel klantenzone en app zijn gratis te gebruiken en bieden je inzicht in onder andere je verbruik, betalingen en je persoonlijke gegevens. Hierdoor is het makkelijker om je Simpel abonnement te beheren.

Wil je bij Mijn Simpel inloggen?

Inloggen bij de Mijn Simpel klantenzone kan via de Simpel inlogpagina.

Bij Simpel klant worden

Als je overtuigd bent van een Simpel abonnement, kun je eenvoudig bij hen klant worden. Je hoeft hiervoor enkel naar de Simpel website te gaan. Kijk wel eerst de voorwaarden in je huidige contract na, zodat je weet of je kosteloos kunt overstappen of niet.

Bij het afsluiten van Simpel kan je aangeven dat je jouw huidige nummer wilt behouden. Simpel zal dan zorgen dat de overstap voor jou geregeld wordt.

Abonnement van Simpel opzeggen

Ben je niet tevreden met je Simpel abonnement en wil je het abonnement opzeggen? Als je overstapt naar een andere telecom provider en je wilt je huidige nummer behouden, zal je nieuwe provider je abonnement bij Simpel opzeggen.

Als je wilt overstappen zonder nummerbehoud, moet je zelf Simpel opzeggen. Je doet dit via het contactformulier of door telefonisch met de klantenservice van Simpel contact op te nemen. Let hierbij wel eerst op de looptijd van je contract, om te voorkomen dat je de resterende maanden van je abonnement alsnog moet betalen.

Bekijk alle artikelen over Simpel