Odido: het aanbod en de contactinfo van de klantenservice


Odido is een nieuwe provider die is ontstaan uit de samenvoeging van T-Mobile en Tele2 Mobiel. Bij Odido ligt de focus op internet, televisie en mobiele telefonie voor iedereen bereikbaar en eenvoudig maken.

Odido internet

Afhankelijk van je adres, kun je uit een aantal verschikkende internet abonnementen kiezen bij Odido. Van adres tot adres kunnen er verschillen zijn tussen de abonnementen waaruit je kunt kiezen voor Odido internet, dat voort komt uit de aanleg van de netwerken bij jou in de straat.

Bij Odido zul je eerst een postcodecheck moeten doen, om te achterhalen welke abonnementen er op jouw adres beschikbaar zijn. Vervolgens kun je op basis van de internetsnelheid een abonnement kiezen die het beste bij jouw surfgedrag past.

Een Odido abonnement met televisie en vaste telefonie

Je kunt aan Odido internet een televisie en/of vaste telefoon abonnement toevoegen. Er wordt maar een televisieabonnement aangeboden, waar je wel kunt aangeven of je mediaboxen nodig hebt en zo ja, hoeveel mediaboxen je wilt meebestellen. Ook kun je extra zenderpakketten activeren.

Voor vaste telefonie heb je wel de keuze tussen verschillende abonnementen, waarbij je een geschikt abonnement kiest op basis van hoe vaak en naar wat voor type nummers (vast of mobiel) je belt.

Odido sim-only

Odido biedt hiernaast ook verschillende sim-only abonnementen aan. Je dient hierbij te kiezen tussen:

  • de hoeveelheid belminuten;
  • de hoeveelheid data;
  • de looptijd van je contract;
  • het soort simkaart.

Als je een twee Odido sim-only abonnement afsluit of al een Odido internetabonnement hebt, zul je elke maand korting op je facturen en extra mobiel internet ontvangen.

Bovendien kun je bij Odido een smartphone aanschaffen die je afbetaalt via je maandelijkse facturen. Je kunt zelf bepalen hoeveel je maandelijks betaalt via je factuur en hoeveel je tijdens de aanschaf van je smartphone betaalt.

Daarnaast biedt Odido de mogelijkheid om na afloop van je contract je telefoon van jou terug te kopen. Als je hiervoor kiest, zul je een lager maandbedrag betalen.

Odido klantenservice

Bij vragen of problemen kun je de Odido klantenservice op een aantal verschillende manieren bereiken. In het overzicht hieronder zijn de belangrijkste Odido contactgegevens weergegeven.

Hoe neem je met Odido contact op?
ContactmethodeGegevens
Odido telefoonnummer0800 0092
Odido telefoonnummer vanuit het buitenland+31 6 2400 1200
Odido e-mail[email protected]

De Odido klantenservice is telefonisch bereikbaar van 8:00 tot 20:00 op maandag t/m vrijdag en van 9:00 tot 17:30 in het weekend.

Je kunt ook met de Odido klantenservice contact opnemen via de online chat op de website, via het forum van Odido of een van de sociale media kanalen. Ook kun je gebruik maken van het online contactformulier.

Adres Odido

Er zijn verspreid over Nederland een groot aantal winkels van Odido te vinden. Je kunt bij een van de Odido winkels bij jou in de buurt langs gaan met al je vragen of problemen.

Odido is gevestigd in Den Haag. Neem altijd eerst met de klantenservice van Odido contact op om te achterhalen of je langs kunt komen. Al het postverkeer gericht aan Odido stuur je naar het volgende adres:

Odido Netherlands B.V.
Waldorpstraat 60
Postbus 16272
2500 BG Den Haag

Inloggen bij de Odido klantenzone en app

Alle klanten van Odido hebben toegang tot de online klantenzone en applicatie van deze provider. De Odido klantenzone en app zijn gratis te gebruiken en bieden je inzicht in onder andere je verbruik, betalingen en je persoonlijke gegevens. Hierdoor is het makkelijker om je Odido abonnement te beheren.

Wil je bij Mijn Odido inloggen?

Inloggen bij de Mijn Odido klantenzone kan via de Odido inlogpagina.

Bij Odido klant worden

Als je overtuigd bent van een Odido abonnement of pakket, kun je via de Odido website of in een Odido winkel een contract afsluiten. Kijk wel eerst de voorwaarden in je huidige contract na, zodat je weet of je kosteloos kunt overstappen of niet.

Je kunt tijdens het bestelproces aangeven dat je gebruik wilt maken van de overstapservice. Wanneer je dit doet, zal Odido je huidige abonnement voor je opzeggen. Sluit je een alles-in-1 abonnement af met vaste telefonie of een sim-only abonnement, dan kun je bovendien aangeven dat je jouw huidige nummer wilt behouden.

Abonnement van Odido opzeggen

Ben je niet tevreden met je Odido abonnement en wil je het abonnement opzeggen? Als je overstapt naar een andere telecom provider en je geeft aan dat je gebruik wilt maken van de overstapservice of dat je jouw huidige nummer wilt behouden, zal je nieuwe provider je abonnement bij Odido opzeggen.

Zelf je abonnement van Odido opzeggen, doe je door telefonisch, per brief, per mail of in Mijn Odido met Odido contact op te nemen. Let hierbij wel eerst op de looptijd van je contract, om te voorkomen dat je de resterende maanden van je abonnement alsnog moet betalen.