DELTA klantenservice: alle contactmogelijkheden

De DELTA klantenservice is telefonisch te bereiken op: 0118 2255 25 of op 0118 2255 75. Deze telefoonnummers zijn elke werkdag bereikbaar van 8:00 - 21:00 uur en op zaterdag van 10:00 - 16:00 uur. De helpdesk is ook op zondag geopend van 10:00 - 16:00 uur. Met DELTA contact opnemen kan ook via de chat, Facebook Messenger en het is mogelijk om bij een DELTA winkel langs te gaan.
Contactgegevens DELTA klantenservice
De klantenservice van DELTA kun je op een aantal verschillende manieren bereiken, waaronder telefonisch of via de chat op de website van deze aanbieder. In onderstaand overzicht zijn alle contactgegevens van de DELTA klantenservice weergegeven.
Contactmethode | Contactgegevens |
---|---|
DELTA telefoonnummer voor vragen over glasvezel | 0118 2255 25 |
DELTA telefoonnummer voor vragen over kabelinternet | 0118 2255 75 |
Social media | Facebook Messenger, Facebook, Instagram of X |
Overige contactmogelijkheden | Online chat of langsgaan bij een DELTA winkel |
Je kunt ook de pagina met veelgestelde vragen bekijken op de DELTA website.
Wanneer kun je de DELTA klantenservice bellen?
Je kunt via de chatbot 24/7 met DELTA contact opnemen. De openingstijden van de DELTA klantenservice zijn:
- maandag tot en met vrijdag: 8:00 - 21:00 uur
- zaterdag: 10:00 - 16:00 uur
- zondag: 10:00 - 16:00 (enkel de technische helpdesk)
Kun je gratis met DELTA contact opnemen?
Het is niet mogelijk om gratis met DELTA contact op te nemen.
Adresgegevens DELTA winkels
DELTA beschikt over een aantal winkels in Zeeland en Zuid-Holland.
Winkel | Adres |
---|---|
Delta Goes | Lange Vorststraat 37, 4461 JM, Goes |
Delta Middelburg | Lange Delft 39, 4331 AL, Middelburg |
MediaMarkt Middelburg | Mortiereboulevard 4, 4336 RA, Middelburg |
Delta Naaldwijk | De Tuinen 21, 2671 NX, Naaldwijk |
Delta Schiedam | Nieuwe Passage 37, 3111 EG, Schiedam |
Delta Terneuzen | Haveenstraat 30, 4531 EK, Terneuzen |
Delta Zierikzee | Mol 6, 4301 JC, Zierikzee |
Met DELTA contact opnemen om klant te worden
Je kunt zelf snel en eenvoudig via de website of in een winkel van DELTA een abonnement afsluiten bij deze telecom provider. Je hoeft enkel je abonnement of pakket samen te stellen en vervolgens het bestelproces te doorlopen.
Indien je jouw huidige telefoonnummer wilt behouden, kun je dit tijdens de bestelling aangeven. Je kunt daarnaast ook tijdens de bestelling aangeven dat je gebruik wilt maken van de overstapservice. Wanneer je kiest voor nummerbehoud of het gebruiken van de overstapdienst, zal DELTA je abonnement bij je huidige telecom provider voor jou opzeggen.
Voor hulp hierbij kun je met Delta contact opnemen. Je kunt zowel de DELTA klantenservice bellen, maar ook langsgaan bij een DELTA winkel.

Wil je een abonnement afsluiten bij DELTA? Sluit zelf snel en eenvoudig online een Delta abonnement af (Officiële Selectra-partner).
Veelgestelde vragen over de DELTA klantenservice
Hoe stuur ik een e-mail naar DELTA?
Er bestaat geen e-mailadres waarop je de DELTA klantenservice kunt mailen. Als je schriftelijk met DELTA contact wilt opnemen, kun je de klantenservice een bericht sturen via Facebook Messenger, Instagram, X of via de online chat op de website.
Hoe kan ik DELTA bellen?
Het DELTA telefoonnummer voor vragen over glasvezel is: 0118 2255 25. Het DELTA telefoonnummer voor vragen over kabelinternet is: 0118 2255 75. Beide telefoonnummers zijn op werkdagen bereikbaar van 8:00 - 21:00 uur en in het weekend van 10:00 - 16:00 uur (op zondag is enkel de technische helpdesk bereikbaar).
Is het nummer 0118 2255 25 gratis?
Nee, het nummer 0118 2255 25 is niet gratis te bellen. Dit houdt in dat je altijd jouw normale belkosten dient te betalen als je telefonisch met DELTA contact opneemt.
Is het nummer 0118 2255 75 gratis?
Nee, het nummer 0118 2255 75 is niet gratis te bellen. Dit houdt in dat je altijd jouw normale belkosten dient te betalen als je telefonisch met DELTA contact opneemt.
Hoe kun je een klacht indienen bij DELTA?
Als je niet tevreden bent over DELTA, kun je het beste allereerst met de DELTA klantenservice contact opnemen.
Kom je er met de DELTA klantenservice niet uit, dan kun je een klacht indienen bij de Autoriteit Consument en Markt. Zij zullen vervolgens bemiddelen tussen jou en DELTA om tot een oplossing te komen.
Hoe kun je een DELTA verhuis regelen?
Als je enkel een sim-only abonnement bij DELTA hebt, is het al voldoende om enkel jouw adres in MijnDELTA. Bij een internet of alles-in-1 abonnement dien je via MijnDELTA aan de DELTA klantenservice jouw verhuizing door te geven. Dit dien je minimaal twee weken voor de verhuisdatum te doen.