Online.nl contact: alle informatie van de klantenservice

Laatste update op
minuten lezen
Online.nl contact

De klantenservice van Online.nl is telefonisch te bereiken op: 088 003 8500 of 1200 als je bellen van Online.nl hebt. Dit telefoonnummer is op werkdagen en op zaterdag bereikbaar van 9:00 - 18:00 uur. Met Online.nl contact opnemen kan ook via het online contactformulier, per post, social media of de online chat.

Contactgegevens Online.nl klantenservice

De klantenservice van Online.nl kun je op een aantal verschillende manieren bereiken, waaronder telefonisch of via de sociale media van deze aanbieder. In onderstaand overzicht zijn alle manieren waarop je met Online.nl contact kunt opnemen weergegeven.

Hoe neem je met Online.nl contact op?
ContactmethodeContactgegevens
Online.nl telefoonnummer als je geen bellen van Online.nl hebt088 003 8500
Online.nl telefoonnummer als je bellen van Online.nl hebt1200
Online.nl e-mailOnline contactformulier
Online.nl postadresOnline.nl, Postbus 460, 1200 AL, Hilversum
Sociale mediaFacebook, X of Instagram
Overige contactmogelijkhedenOnline chat

Je kunt ook de pagina met alle tips en stappenplannen bekijken op de Online.nl website.

Sluit snel en eenvoudig online een contract af bij Online.nl
logo Online.nl

Wil je een abonnement afsluiten bij Online.nl? Sluit zelf snel en eenvoudig online een Online.nl abonnement af (Officiële Selectra-partner).

Online.nl abonnement afsluiten

Wanneer kun je met Online.nl contact opnemen?

Met Online.nl contact opnemen kan enkel tijdens de openingstijden van de klantenservice: van maandag t/m zaterdag van 9:00 - 18:00 uur.

Tijdens deze openingstijden zal de Online.nl klantenservice proberen binnen een uur bij jou terug te komen als je hen via social media een bericht stuurt.

Kun je gratis met Online.nl contact opnemen?

Als je bellen van Online.nl hebt, kun je gratis bellen naar 1200. Heb je geen bellen van Online.nl, dan betaal je de normale belkosten voor het bellen van de Online.nl klantenservice.

Postadres Online.nl klantenservice

Je kunt ook per post met Online.nl contact opnemen. Al het postverkeer gericht aan Online.nl kun je naar het volgende adres sturen:

Online.nl
Postbus 460
1200 AL, Hilversum

Met Online.nl contact opnemen om klant te worden

Je kunt zelf snel en eenvoudig via de website van Online.nl een abonnement afsluiten bij deze telecom provider. Je hoeft enkel je abonnement samen te stellen en vervolgens het bestelproces te doorlopen.

Tijdens de bestelling kun je aangeven dat je gebruik wilt maken van de overstapservice. Als je hiervoor kiest, zal Online.nl je abonnement bij je huidige telecom provider voor jou opzeggen. Zelf hoef je verder niets meer te doen.

Als je hulp nodig hebt met een abonnement bij Online.nl afsluiten, kun je via een van de contactmanieren met Online.nl contact opnemen.

Sluit snel en eenvoudig online een contract af bij Online.nl
logo Online.nl

Wil je een abonnement afsluiten bij Online.nl? Sluit zelf snel en eenvoudig online een Online.nl abonnement af (Officiële Selectra-partner).

Online.nl abonnement afsluiten

Veelgestelde vragen over met Online.nl contact opnemen

Hoe kan ik met Online.nl contact opnemen via de mail?

Het is niet mogelijk om met Online.nl contact op te nemen via de mail. Wel heeft Online.nl een online contactformulier beschikbaar gesteld. Het is bovendien mogelijk om schriftelijk de Online.nl klantenservice te bereiken per post, via sociale media en via de online chat.

Wat is het telefoonnummer van Online.nl?

Het Online.nl telefoonnummer is: 088 003 8500. Dit telefoonnummer is op werkdagen en op zaterdag bereikbaar van 9:00 - 18:00 uur.

Is het nummer 088 003 8500 gratis?

Nee, het nummer 088 003 8500 is niet gratis te bellen. Dit houdt in dat je altijd jouw normale belkosten dient te betalen als je telefonisch met Online.nl contact opneemt.

Hoe kun je een klacht indienen bij Online.nl?

Als je niet tevreden bent over Online.nl, kun je het beste allereerst met de Online.nl klantenservice contact opnemen.

Kom je er met de Online.nl klantenservice niet uit, dan kun je een klacht indienen bij de Autoriteit Consument en Markt. Zij zullen vervolgens bemiddelen tussen jou en Online.nl om tot een oplossing te komen.

Hoe kun je een Online.nl verhuis regelen?

Bij een verhuizing dien je een aantal weken voor de verhuisdatum in Mijn Online.nl jouw verhuisdatum door te geven, zodat de installatie in jouw nieuwe woning geregeld kan worden.

Vond je deze informatie nuttig? 98% van de 60 stemmen vond de informatie nuttig.

Logo

Ben jij bij Online.nl klant (geweest)? Deel jouw ervaring!

Laat een review achter
Selecteer een datum in het afgelopen jaar, tot vandaag.
Meer informatie over de verwerking van mijn gegevens.
CAPTCHA
Deze vraag is om te controleren dat u een mens bent, om geautomatiseerde invoer (spam) te voorkomen.

* Verplicht veld


Sluit een Online.nl abonnement af

Sluit een Online.nl abonnement af

Sluit snel en eenvoudig online een abonnement bij Online.nl af.