Solcon klantenservice: alle contactgegevens

De klantenservice van Solcon is telefonisch te bereiken op: 088 003 22 22. Dit telefoonnummer is op werkdagen bereikbaar van 8:00 - 20:00 uur en op zaterdag van 9:00 - 17:30 uur. De Solcon klantenservice is ook bereikbaar via WhatsApp, het contactformulier, sociale media en per post.
Contactgegevens Solcon klantenservice
De klantenservice van Solcon kun je op een aantal verschillende manieren bereiken, waaronder telefonisch en per post. In onderstaand overzicht zijn alle contactgegevens van de Solcon klantenservice weergegeven.
Contactmethode | Contactgegevens |
---|---|
Solcon telefoonnummer | 088 003 22 22 |
Solcon WhatsApp | +31 6 39 44 04 00 |
Solcon bezoekadres | Het Spaarne 11, 8253 PE Dronten, Nederland |
Solcon postadres | Postbus 127, 8250 AC Dronten |
Solcon retouradres | Antwoordnummer 613, 8250 VB Dronten |
Sociale media | Facebook of X |
Je kunt ook de pagina met veelgestelde vragen bekijken op de Solcon website. Je kunt hier ook het online contactformulier vinden.

Wil je een abonnement afsluiten bij Solcon? Sluit zelf snel en eenvoudig online een Solcon abonnement af (Officiële Selectra-partner).
Wanneer kun je de Solcon klantenservice bellen?
De openingstijden van de Solcon klantenservice zijn afhankelijk van de dienst die jij nodig hebt. De openingstijden van de telefonische klantenservice verschillen bovendien ook nog van de openingstijden van de klantenservice van WhatsApp en sociale media.
Klantenservice | Openingstijden |
---|---|
Technische dienst | Werkdagen: 8:00 - 20:00 uur Zaterdag: 9:00 - 17:30 uur |
Verkoop- & administratiedienst | Werkdagen: 8:00 - 17:30 uur Zaterdag: 9:00 - 17:30 uur |
WhatsApp & sociale media | Werkdagen: 8:00 - 20:00 uur Zaterdag: 9:00 - 17:30 uur |
Kun je gratis Solcon bellen?
Voor het bellen van de Solcon klantenservice betaal je de normale belkosten. Het is niet mogelijk om gratis met Solcon contact op te nemen.
Voor een klacht met Solcon contact opnemen
Als je een klacht hebt over Solcon, kun je via het online klachtenformulier met Solcon contact opnemen. De Solcon klantenservice zal proberen om binnen 48 uur bij jou terug te komen.
Adres Solcon klantenservice
Het is mogelijk om bij het hoofdkantoor van Solcon langs te gaan, dat zich in Dronten bevindt.
Postadres Solcon klantenservice
Je kunt ook per post met Solcon contact opnemen. Al het postverkeer gericht aan Solcon kun je naar het volgende adres sturen:
Solcon
Postbus 127
8250 AC, Dronten
Indien je materialen naar Solcon terug moet sturen, kun je gebruik maken van het volgende retouradres:
Solcon
Antwoordnummer 613
8250 VB, Dronten
Met Solcon contact opnemen om klant te worden
Je kunt zelf snel en eenvoudig via de website van Solcon een abonnement afsluiten bij deze telecom provider. Je dient eerst de beschikbaarheid te testen, waarna je een abonnement kunt bestellen.
Tijdens het bestelproces kun je aangeven dat je gebruik wilt maken van de overstapservice of de nummerbehoudoptie als je jouw huidige telefoonnummer wilt behouden. Als je hiervoor kiest, zal Solcon bovendien jouw abonnement bij je huidige telecom aanbieder voor jou opzeggen. Zelf hoef je verder niets meer te doen.
Indien je hulp wilt ontvangen met een abonnement afsluiten, kun je via een van de contactmogelijkheden met Solcon contact opnemen of de pagina's met veelgestelde vragen bekijken.

Wil je een abonnement afsluiten bij Solcon? Sluit zelf snel en eenvoudig online een Solcon abonnement af (Officiële Selectra-partner).
Veelgestelde vragen over de Solcon klantenservice
Hoe stuur ik een e-mail naar Solcon?
De Solcon klantenservice beschikt niet over een mailadres. Het is daarentegen wel mogelijk om via een online contactformulier met Solcon contact op te nemen. Het zal in dit geval wel eerst nodig zijn om de stappenplannen op de website te doorlopen.
Wat is het Solcon telefoonnummer?
Het Solcon telefoonnummer is: 088 003 22 22. Dit telefoonnummer is op werkdagen bereikbaar van 8:00 - 20:00 uur en op zaterdag van 9:00 - 17:30 uur.
Is het nummer 088 003 22 22 gratis?
Nee, het nummer 088 003 22 22 is niet gratis te bellen. Dit houdt in dat je altijd jouw normale belkosten dient te betalen als je telefonisch met Solcon contact opneemt.
Hoe kun je een klacht indienen bij Solcon?
Als je niet tevreden bent over Solcon, kun je het beste allereerst met de Solcon klantenservice contact opnemen.
Kom je er met de Solcon klantenservice niet uit, dan kun je een klacht indienen bij de Autoriteit Consument en Markt. Zij zullen vervolgens bemiddelen tussen jou en Solcon om tot een oplossing te komen.
Hoe kun je een Solcon verhuis regelen?
Bij een verhuizing dien je een maand voor de verhuisdatum met Solcon contact op te nemen om de verhuizing door te geven. Samen zal er dan allereerst gekeken worden naar de mogelijkheden op jouw nieuwe adres, waarna er een nieuw abonnement of pack afgesloten wordt (indien Solcon beschikbaar is op jouw nieuwe adres).