Ziggo klantenservice: alle contactmogelijkheden

De klantenservice van Ziggo is telefonisch te bereiken op: 0900 1884 (1200 met de Ziggo vaste lijn). Dit telefoonnummer is elke dag bereikbaar van 8:00 - 20:00 uur. De Ziggo klantenservice is ook bereikbaar via de chat in Mijn Ziggo en het is mogelijk om bij een Ziggo winkel langs te gaan.
Contactgegevens Ziggo klantenservice
De klantenservice van Ziggo kun je op een aantal verschillende manieren bereiken, waaronder telefonisch of via de chat op de website van deze aanbieder. In onderstaand overzicht zijn alle contactgegevens van de Ziggo klantenservice weergegeven.
Contactmethode | Contactgegevens |
---|---|
Ziggo telefoonnummer servicedienst met de Ziggo vaste lijn | 1200 |
Ziggo telefoonnummer servicedienst zonder Ziggo vaste lijn | 0900 1884 |
Ziggo telefoonnummer klantenservice bestellingen | 0900 0730 |
Ziggo telefoonnummer vanuit het buitenland | +31 881 212 8107 |
Ziggo postadres | Ziggo B.V., Postbus 43048, 3540 AA, Utrecht |
Overige contactmogelijkheden | Online chat of langsgaan in een winkel |
Je kunt ook de pagina met veelgestelde vragen bekijken op de Ziggo website of de Ziggo community bezoeken.

Wil je een abonnement afsluiten bij Ziggo? Sluit zelf snel en eenvoudig online een Ziggo abonnement af (Officiële Selectra-partner).
Openingsuren Ziggo klantenservice
Je kunt via de chatbot 24/7 met Ziggo contact opnemen. De klantenservice van Ziggo is enkel tijdens de openingstijden van de Ziggo klantenservice bereikbaar.
De openingstijden van de Ziggo klantenservice zijn alle werkdagen van: 8:00 - 20:00 uur.
Kun je gratis met Ziggo contact opnemen?
Als je met een Ziggo nummer belt, kun je gratis bellen naar: 1200. Als je vanuit het buitenland of met een ander nummer belt, betaal je de normale belkosten voor het bellen naar de Ziggo klantenservice.
Adres Ziggo klantenservice
Ziggo beschikt over een groot aantal winkels in Nederland. Je kunt via de winkelzoeker achterhalen waar een Ziggo winkel zich bij jou in de buurt bevindt.
Postadres Ziggo klantenservice
Je kunt ook per post met Ziggo contact opnemen. Al het postverkeer gericht aan Ziggo kun je naar het volgende adres sturen:
Ziggo B.V.
Postbus 43048
3540 AA, Utrecht
Met Ziggo contact opnemen om klant te worden
Je kunt zelf snel en eenvoudig via de website van Ziggo een abonnement afsluiten bij deze telecom provider. Je hoeft enkel je pakket samen te stellen en vervolgens het bestelproces te doorlopen.
Indien je jouw huidige telefoonnummer wilt behouden, kun je dit tijdens de bestelling aangeven. Je kunt daarnaast ook tijdens de bestelling aangeven dat je gebruik wilt maken van de overstapservice. Wanneer je kiest voor nummerbehoud of het gebruiken van de overstapdienst, zal Ziggo je abonnement bij je huidige telecom provider voor jou opzeggen.
Voor hulp hierbij kun je met Ziggo contact opnemen. Je kunt zowel de Ziggo klantenservice bellen, maar ook langsgaan bij een Ziggo winkel.

Wil je een abonnement afsluiten bij Ziggo? Sluit zelf snel en eenvoudig online een Ziggo abonnement af (Officiële Selectra-partner).
Veelgestelde vragen over de Ziggo klantenservice
Hoe stuur ik een e-mail naar Ziggo?
Er bestaat geen Ziggo e-mailadres of een online contactformulier waarop je de Ziggo klantenservice kunt bereiken. Schriftelijk met Ziggo contact opnemen kan per post of via de online chat.
Wat is het Ziggo telefoonnummer?
Het Ziggo telefoonnummer is: 0900 1884. Klanten van Ziggo met een vaste lijn kunnen bellen naar: 1200. Voor vragen over bestellingen kun je bellen naar: 0900 0730. Deze telefoonnummers zijn op werkdagen bereikbaar van 8:00 - 20:00 uur.
Is het nummer 1200 gratis?
Ja, alle klanten van Ziggo kunnen gratis bellen naar 1200. Dit is enkel het geval zolang ze bellen met hun Ziggo nummer.
Is het nummer 0900 1884 gratis?
Nee, het nummer 0900 1884 is niet gratis te bellen. Dit houdt in dat je altijd jouw normale belkosten dient te betalen als je telefonisch met Ziggo contact opneemt en niet met een Ziggo nummer belt.
Is het nummer 0900 0730 gratis?
Nee, het nummer 0900 0730 is niet gratis te bellen. Dit houdt in dat je altijd jouw normale belkosten dient te betalen als je telefonisch met Ziggo contact opneemt en niet met een Ziggo nummer belt.
Hoe kun je een klacht indienen bij Ziggo?
Als je niet tevreden bent over Ziggo, kun je het beste allereerst met de Ziggo klantenservice contact opnemen.
Kom je er met de Ziggo klantenservice niet uit, dan kun je een klacht indienen bij de Autoriteit Consument en Markt. Zij zullen vervolgens bemiddelen tussen jou en Ziggo om tot een oplossing te komen.
Hoe kun je Ziggo opzeggen?
Jouw abonnement bij Ziggo opzeggen kun je op verschillende manieren doen:
- Bel de Ziggo klantenservice op 1200 (met een vaste lijn van Ziggo, gratis nummer) of 0900 1884 (met een ander nummer, je betaalt de normale tarieven).
- Vul via de website van Ziggo het opzegformulier in. Geef aan wat je wilt opzeggen, waarom je jouw abonnement wilt opzeggen en vul een aantal persoonlijke gegevens in. Het verwerken van je opzeg duurt ongeveer een week.
- Print het opzegformulier uit en stuur een aangetekende brief naar: Ziggo B.V., Postbus 43048, 3540 AA Utrecht.
- Sluit een abonnement bij een andere telecom provider af en geef aan dat je gebruik wilt maken van de overstapservice. Jouw nieuwe provider zal dan jouw Ziggo abonnement opzeggen.
Je kunt maandelijks Ziggo opzeggen. Doe je dit echter voor afloop van jouw contract, dan dien je een afkoopsom te betalen die gelijk staat aan 50% van het restant van de abonnementskosten tot aan einde van jouw contract.
Hoe kun je Ziggo verhuizen?
Verhuis je en wil je jouw Ziggo abonnement meenemen naar jouw nieuwe woning? Controleer dan allereerst of je op jouw nieuwe adres Ziggo kunt ontvangen. Als dit niet het geval is, dien je jouw abonnement op te zeggen. Dit is kosteloos, zolang je een bewijsstuk aanlevert dat Ziggo niet beschikbaar is op jouw nieuwe adres.
Is Ziggo beschikbaar op jouw nieuwe adres? Geef dan via Mijn Ziggo jouw verhuizing door of neem telefonisch met de Ziggo klantenservice contact op. Het doorgeven van een Ziggo verhuizing dien je minimaal twee weken voor de verhuisdatum te doen.
Als er momenteel nog geen netwerkaansluiting van Ziggo in jouw nieuwe woning is, en dit is wel mogelijk, dan dien je minimaal vier weken voor de verhuisdatum aan Ziggo de verhuizing door te geven.