Review 50+ mobiel
Simyo reviews 2025 en klantbeoordelingen
Klanten van Simyo beoordelen deze telecom aanbieder op Trustpilot met een 4,4/5 (n.a.v. 83.263 reviews). Op Google krijgt Simyo een beoordeling van 4,1/5 (n.a.v. 1.307 reviews). Simyo heeft naar aanleiding van 1 review een score van 1/5 ontvangen op Selectra. Ontdek hier de Simyo review van Selectra en de klantenbeoordelingen.
Ervaringen met Simyo
Ontdek hieronder alle ervaringen van (oud-)klanten van Simyo met deze telecom aanbieder.
Er zijn nog geen reviews geschreven.
Als je de leverancier vertegenwoordigt die het onderwerp is van de online review, bieden we je twee gratis manieren om te reageren op een gepubliceerde review.
1. Als u twijfelt aan de echtheid van de review, kunt u ons dat laten weten door een e-mail te sturen naar [email protected]. Vermeld het referentienummer van de review () en geef de redenen voor uw opmerking.
2. U kunt contact met ons opnemen via [email protected] om ons te vragen u toegang te verlenen, zodat u kunt reageren op elk van de gepubliceerde review. Het antwoord wordt net onder de betreffende review gepubliceerd.
Selectra's review van Simyo
Ontdek in het overzicht hieronder de voor- en nadelen van Simyo.
✔️ Positieve Simyo reviews | ❌ Negatieve Simyo reviews |
---|---|
|
|
Maaikes mening over Simyo
Simyo heeft een zeer grote hoeveelheid sim-only abonnementen met voor iets een geschikte keuze - behalve als je een grootverbruiker bent qua mobiel internet. Daarnaast kun je gratis extra data en kortingen ontvangen, dat wij een voordeel vinden. Al zul je in het geval van extra data wel een KPN internetabonnement moeten hebben.
Maaike Zahn
Telecom expert Selectra

Wil je een abonnement afsluiten bij Simyo? Sluit zelf snel en eenvoudig online een Simyo abonnement af (Officiële Selectra-partner).
Simyo review over de klantenservice
Simyo beschikt over een uitgebreide klantenservice. Met Simyo contact opnemen kan telefonisch, via WhatsApp per mail, via sociale media of per post. Simyo biedt bovendien verschillende gratis telefoonnummers aan, waarvan er een speciaal voor klanten die de klantenservice vanaf hun Simyo nummer bellen.
De klantenservice van Simyo is in onze ogen meer dan voldoende, er zijn namelijk geschikte contactmogelijkheden voor iedereen. Wel vinden wij het jammer dat er geen speciaal telefoonnummer voor een technische helpdesk is en dat er geen online chat via de website beschikbaar is.
Daarentegen vinden wij het juist zeer positief dat klanten van Simyo de klantenservice gratis kunnen bellen op een speciaal nummer. Al is het in onze ogen al een groot pluspunt dat alle telefoonnummers gratis te bellen zijn vanuit Nederland. Simyo heeft ook een forum opgezet, waar klanten elkaar kunnen helpen. Dit is in onze ogen een zeer positieve toevoeging.
Simyo reviews op andere platformen
In onze review van Simyo kijken wij ook naar de beoordelingen die Simyo heeft ontvangen op andere review platformen, zoals Trustpilot.
Klanten van Simyo beoordelen deze telecom aanbieder op Trustpilot met een 4,4/5 (n.a.v. 83.263 reviews). Op Google krijgt Simyo een beoordeling van 4,1/5 (n.a.v. 1.307 reviews). Simyo heeft naar aanleiding van 1 review een score van 1/5 ontvangen op Selectra.Negatieve Simyo reviews
Het is bijna onvermijdelijk voor een grote telecom aanbieder als Simyo om geen klachten te ontvangen van klanten. Naast goede Simyo reviews, zijn er ook minder goede meningen online te vinden. Mocht je een officiële klacht willen indienen, dan kan dat door contact op te nemen met de klantenservice.
Als je er samen met de Simyo klantenservice niet uitkomt binnen een redelijk termijn, dan kun je besluiten om het contract te laten ontbinden. Jouw abonnement wordt dan stopgezet, zonder dat jij een opzegboete dient te betalen. Dit is echter enkel het geval als de klacht ernstig genoeg is. In sommige gevallen kun je ook geld terugkrijgen voor de periode dat de dienst niet goed werkte, waarbij je wel bewijzen moet kunnen aanleveren dat je toen ook al klachten hebt ingediend.
Daarnaast is het ook mogelijk om het probleem te melden bij de Autoriteit Consument en Markt. Je kunt hierbij kiezen tussen het melden van een probleem met een bedrijf, een probleem met een online dienst of platform en ongewenste telefoontjes.
Waarom klant worden bij Simyo?
Er zijn verschillende redenen waarom klant worden bij Simyo aantrekkelijk is. Hieronder vind je de belangrijkste voordelen van Simyo:
- Simyo is door de Consumentenbond al 33 keer uitgeroepen tot de beste mobiele provider.
- Simyo heeft een uitgebreid aanbod aan sim-only abonnementen.
- Je ontvangt extra mobiel internet als je Simyo sim-only en KPN internet combineert.
- Je ontvangt korting op jouw factuur als je een extra sim-only abonnement aan jouw factuur toevoegt (de korting wordt ook toegepast op dit abonnement).
- Simyo heeft een zeer uitgebreide klantenservice.
- Het is bij Simyo mogelijk om smartphones te kopen in combinatie met een nieuw abonnement.
Hoe kun je klant worden bij Simyo?
Ben je na het lezen van de Simyo review overtuigd en wil je bij Simyo klant worden? Je kunt op de volgende manieren een contract bij Simyo afsluiten:
- Via de Simyo website
- WhatsApp: +31 6 5100 0054
- Telefonisch: 0800 8007 (of via een van de andere telefoonnummers)

Wil je een abonnement afsluiten bij Simyo? Sluit zelf snel en eenvoudig online een Simyo abonnement af (Officiële Selectra-partner).
Ontdek de reviews van andere telecom aanbieders
Review Ben
Review Budget Thuis
Review Caiway
Review Canal Digitaal
Review Delta
Review edpnet
Review Freedom Internet
Review Gofiber
Review hollandsnieuwe
Review Jonaz
Review KPN
Review Lebara
Review Let's Go Mobile
Review Lyca Mobile
Review Mixtus
Review Odido
Review Online.nl
Review Simpel
Review Solcon
Review Starlink
Review Vodafone
Review Youfone
Review Ziggo
Selectra heeft een partnership met deze entiteit. Wanneer je op een link klikt, zul je doorverwezen worden naar de website van onze partner. Selectra krijgt een commissie voor elk afgesloten abonnement, maar de prijs blijft hetzelfde voor de klant.