Simyo reviews 2025 en klantbeoordelingen

Laatste update op   
Logo

Ben jij bij Simyo klant (geweest)? Deel jouw ervaring!

Laat een review achter
Selecteer een datum in het afgelopen jaar, tot vandaag.
Meer informatie over de verwerking van mijn gegevens.
CAPTCHA
Deze vraag is om te controleren dat u een mens bent, om geautomatiseerde invoer (spam) te voorkomen.

* Verplicht veld

Klanten van Simyo beoordelen deze telecom aanbieder op Trustpilot met een 4,4/5 (n.a.v. 83.263 reviews). Op Google krijgt Simyo een beoordeling van 4,1/5 (n.a.v. 1.307 reviews). Simyo heeft naar aanleiding van 1 review een score van 1/5 ontvangen op Selectra. Ontdek hier de Simyo review van Selectra en de klantenbeoordelingen.

Ervaringen met Simyo

Ontdek hieronder alle ervaringen van (oud-)klanten van Simyo met deze telecom aanbieder.

Ontdek alle ervaringen met Simyo

Er zijn nog geen reviews geschreven.

Selectra's review van Simyo

Ontdek in het overzicht hieronder de voor- en nadelen van Simyo.

Voor- en nadelen Simyo
✔️ Positieve Simyo reviews ❌ Negatieve Simyo reviews
  • Grote hoeveelheid abonnementen voor sim-only, eventueel in combinatie met een nieuwe smartphone.
  • Gratis extra data als je Simyo combineert met internet van KPN.
  • Korting als je een extra Simyo abonnement toevoegt aan jouw factuur.
  • Ruime klantenservice.
  • Beperkte openingstijden van de telefonische klantenservice.
  • Geen sim-only abonnementen voor grootgebruikers.

Maaikes mening over Simyo

Simyo heeft een zeer grote hoeveelheid sim-only abonnementen met voor iets een geschikte keuze - behalve als je een grootverbruiker bent qua mobiel internet. Daarnaast kun je gratis extra data en kortingen ontvangen, dat wij een voordeel vinden. Al zul je in het geval van extra data wel een KPN internetabonnement moeten hebben.

Maaike Zahn

Maaike Zahn
Telecom expert Selectra

Sluit snel en eenvoudig online een contract af bij Simyo
logo Simyo

Wil je een abonnement afsluiten bij Simyo? Sluit zelf snel en eenvoudig online een Simyo abonnement af (Officiële Selectra-partner).

Simyo abonnement afsluiten

Simyo review over de klantenservice

Simyo beschikt over een uitgebreide klantenservice. Met Simyo contact opnemen kan telefonisch, via WhatsApp per mail, via sociale media of per post. Simyo biedt bovendien verschillende gratis telefoonnummers aan, waarvan er een speciaal voor klanten die de klantenservice vanaf hun Simyo nummer bellen.

De klantenservice van Simyo is in onze ogen meer dan voldoende, er zijn namelijk geschikte contactmogelijkheden voor iedereen. Wel vinden wij het jammer dat er geen speciaal telefoonnummer voor een technische helpdesk is en dat er geen online chat via de website beschikbaar is.

Daarentegen vinden wij het juist zeer positief dat klanten van Simyo de klantenservice gratis kunnen bellen op een speciaal nummer. Al is het in onze ogen al een groot pluspunt dat alle telefoonnummers gratis te bellen zijn vanuit Nederland. Simyo heeft ook een forum opgezet, waar klanten elkaar kunnen helpen. Dit is in onze ogen een zeer positieve toevoeging.

Simyo reviews op andere platformen

In onze review van Simyo kijken wij ook naar de beoordelingen die Simyo heeft ontvangen op andere review platformen, zoals Trustpilot.

Klanten van Simyo beoordelen deze telecom aanbieder op Trustpilot met een 4,4/5 (n.a.v. 83.263 reviews). Op Google krijgt Simyo een beoordeling van 4,1/5 (n.a.v. 1.307 reviews). Simyo heeft naar aanleiding van 1 review een score van 1/5 ontvangen op Selectra.

Negatieve Simyo reviews

Het is bijna onvermijdelijk voor een grote telecom aanbieder als Simyo om geen klachten te ontvangen van klanten. Naast goede Simyo reviews, zijn er ook minder goede meningen online te vinden. Mocht je een officiële klacht willen indienen, dan kan dat door contact op te nemen met de klantenservice.

Als je er samen met de Simyo klantenservice niet uitkomt binnen een redelijk termijn, dan kun je besluiten om het contract te laten ontbinden. Jouw abonnement wordt dan stopgezet, zonder dat jij een opzegboete dient te betalen. Dit is echter enkel het geval als de klacht ernstig genoeg is. In sommige gevallen kun je ook geld terugkrijgen voor de periode dat de dienst niet goed werkte, waarbij je wel bewijzen moet kunnen aanleveren dat je toen ook al klachten hebt ingediend.

Daarnaast is het ook mogelijk om het probleem te melden bij de Autoriteit Consument en Markt. Je kunt hierbij kiezen tussen het melden van een probleem met een bedrijf, een probleem met een online dienst of platform en ongewenste telefoontjes.

Waarom klant worden bij Simyo?

Er zijn verschillende redenen waarom klant worden bij Simyo aantrekkelijk is. Hieronder vind je de belangrijkste voordelen van Simyo:

  • Simyo is door de Consumentenbond al 33 keer uitgeroepen tot de beste mobiele provider.
  • Simyo heeft een uitgebreid aanbod aan sim-only abonnementen.
  • Je ontvangt extra mobiel internet als je Simyo sim-only en KPN internet combineert.
  • Je ontvangt korting op jouw factuur als je een extra sim-only abonnement aan jouw factuur toevoegt (de korting wordt ook toegepast op dit abonnement).
  • Simyo heeft een zeer uitgebreide klantenservice.
  • Het is bij Simyo mogelijk om smartphones te kopen in combinatie met een nieuw abonnement.

Hoe kun je klant worden bij Simyo?

Ben je na het lezen van de Simyo review overtuigd en wil je bij Simyo klant worden? Je kunt op de volgende manieren een contract bij Simyo afsluiten:

  • Via de Simyo website
  • WhatsApp: +31 6 5100 0054
  • Telefonisch: 0800 8007 (of via een van de andere telefoonnummers)

Sluit snel en eenvoudig online een contract af bij Simyo
logo Simyo

Wil je een abonnement afsluiten bij Simyo? Sluit zelf snel en eenvoudig online een Simyo abonnement af (Officiële Selectra-partner).

Simyo abonnement afsluiten

Ontdek de reviews van andere telecom aanbieders

Selectra heeft een partnership met deze entiteit. Wanneer je op een link klikt, zul je doorverwezen worden naar de website van onze partner. Selectra krijgt een commissie voor elk afgesloten abonnement, maar de prijs blijft hetzelfde voor de klant.

Sluit een Simyo abonnement af

Sluit een Simyo abonnement af