Simyo contact: alle info van de klantenservice

De klantenservice van Simyo is telefonisch te bereiken op: 0800 8007 (1200 met je Simyo nummer). Dit telefoonnummer is op werkdagen bereikbaar van 9:00 - 17:30 uur. De Simyo klantenservice is ook bereikbaar via WhatsApp, de online chat, mail en Facebook.
Contactgegevens Simyo klantenservice
De klantenservice van Simyo kun je op een aantal verschillende manieren bereiken, waaronder telefonisch of via de chat op de website van deze aanbieder. In onderstaand overzicht zijn alle contactgegevens van de Simyo klantenservice weergegeven.
Contactmethode | Contactgegevens |
---|---|
Simyo telefoonnummer met Simyo nummer | 1200 |
Simyo telefoonnummer zonder Simyo nummer | 0800 8007 |
Simyo telefoonnummer vanuit het buitenland | +31 20 200 3007 |
Simyo WhatsApp | +31 6 5100 0054 |
Simyo e-mail | [email protected] |
Simyo postadres | Simyo klantenservice, Postbus 58800, 1040 JA, Amsterdam |
Sociale media | Facebook, Instagram en X |
Overige contactmogelijkheden | Online chat |
Je kunt ook de pagina met veelgestelde vragen bekijken of gebruikmaken van het Simyo forum.

Wil je een abonnement afsluiten bij Simyo? Sluit zelf snel en eenvoudig online een Simyo abonnement af (Officiële Selectra-partner).
Openingstijden van de Simyo klantenservice
De Simyo klantendienst beschikt over verschillende openingstijden, die afhangen van de contactmogelijkheid.
Contactmogelijkheid | Openingstijden |
---|---|
Telefonische Simyo klantendienst | Werkdagen: 9:00 - 17:30 uur |
Digitale Simyo klantendienst | Werkdagen: 9:00 - 20:00 uur Zaterdag: 10:00 - 17:00 uur |
Kun je gratis met Simyo contact opnemen?
Zolang je je in België bevindt, kun je gratis bellen naar de Simyo klantenservice. Neem je vanuit het buitenland met Simyo contact op, dan betaal je de normale belkosten.
Postadres Simyo klantenservice
Je kunt ook per post met Simyo contact opnemen. Al het postverkeer gericht aan Simyo kun je naar het volgende adres sturen:
Simyo klantenservice
Postbus 58800
1040 JA, Amsterdam
Met Simyo contact opnemen om klant te worden
Je kunt zelf snel en eenvoudig via de website van Simyo een abonnement afsluiten bij deze telecom provider. Je hoeft enkel je sim-only abonnement samen te stellen en vervolgens het bestelproces te doorlopen.
Tijdens de bestelling kun je aangeven dat je jouw huidige telefoonnummer wilt behouden. Bovendien zal Simyo in dit geval je abonnement bij je huidige telecom provider voor jou opzeggen. Zelf hoef je verder niets meer te doen.

Wil je een abonnement afsluiten bij Simyo? Sluit zelf snel en eenvoudig online een Simyo abonnement af (Officiële Selectra-partner).
Veelgestelde vragen over de Simyo klantenservice
Hoe stuur ik een e-mail naar Simyo?
Het Simyo e-mailadres is: [email protected]. De Simyo klantenservice zal zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen enkele werkdagen, bij jou terugkomen.
Wat is het Simyo telefoonnummer?
Het Simyo telefoonnummer is: 0800 8007. Het Simyo telefoonnummer voor klanten is: 1200. Beide telefoonnummers zijn op werkdagen bereikbaar van 9:00 - 17:30 uur.
Is het nummer 1200 gratis?
Ja, alle klanten van Simyo kunnen gratis bellen naar 1200. Dit is enkel het geval zolang ze bellen met hun Simyo nummer.
Is het nummer 0800 8007 gratis?
Ja, het nummer 0800 8007 is gratis. Dit houdt in dat zolang je je in Nederland bevindt, je gratis kunt bellen naar de Simyo klantenservice. Vanuit het buitenland dien je wel altijd jouw normale belkosten te betalen.
Hoe kun je een klacht indienen bij Simyo?
Als je niet tevreden bent over Simyo, kun je het beste allereerst met de Simyo klantenservice contact opnemen.
Kom je er met de Simyo klantenservice niet uit, dan kun je een klacht indienen bij de Autoriteit Consument en Markt. Zij zullen vervolgens bemiddelen tussen jou en Simyo om tot een oplossing te komen.
Hoe kun je een Simyo verhuis regelen?
Omdat Simyo enkel sim-only abonnementen aanbiedt, is het al voldoende om enkel in Mijn Simyo jouw adres te wijzigen.