Simpel reviews 2025: ervaringen, beoordelingen en tips

Laatste update op   
Logo

Ben jij bij Simpel klant (geweest)? Deel jouw ervaring!

Laat een review achter
Selecteer een datum in het afgelopen jaar, tot vandaag.
Meer informatie over de verwerking van mijn gegevens.
CAPTCHA
Deze vraag is om te controleren dat u een mens bent, om geautomatiseerde invoer (spam) te voorkomen.

* Verplicht veld

Klanten van Simpel beoordelen deze telecom aanbieder op Trustpilot met een 3,6/5 (n.a.v. 5.922 reviews). Op Google krijgt Simpel een beoordeling van 2,3/5 (n.a.v. 130 reviews). Ontdek hier de Simpel review van Selectra en de klantenbeoordelingen.

Ervaringen met Simpel

Ontdek hieronder alle ervaringen van (oud-)klanten van Simpel met deze telecom aanbieder.

Ontdek alle ervaringen met Simpel
1 / 5
n.a.v. 1 reviews
0%
0%
0%
0%
100%
Hoe worden beoordelingen verzameld, gecontroleerd en gerangschikt?
Standaard worden de beoordelingen gerangschikt van minst naar meest recent.
1/5
patrick
Publicatiedatum: 08/05/2025
Ervaringingsdatum: 08/05/2025

Nieuw abbo aangevraagd met nummer behoud.
Door goede ervaring met mijn zoon zijn abbo denk ik wat tientjes te besparen per maand.
Nu krijg ik ineens een nieuw nummer. Neem contact op en krijg te horen dat ze dit niet kunnen veranderen.
Ik heb mijn nummer al langer dan 20 jaar. Ik wil mijn nummer behouden!

Voir plus Voir moins

Selectra's review van Simpel

Ontdek in het overzicht hieronder de voor- en nadelen van Simpel.

Voor- en nadelen Simpel
✔️ Positieve Simpel reviews ❌ Negatieve Simpel reviews
  • Beperkt, maar compleet aanbod.
  • Goed geprijsd met interessante promoties.
  • Uitgebreide klantenservice.
  • Geen abonnementen met een zeer hoge hoeveelheid data.

Maaikes mening over Simpel

Simpel heeft een enigszins beperkt maar toch compleet aanbod. Voor mensen die niet heel veel data verbruiken, is Simpel een goede oplossing. Als je echter een grootverbruiker bent, dan kun je wellicht beter verder kijken. Daarnaast zijn de Simpel abonnementen goed geprijsd en hebben ze vaak interessante promoties.

Maaike Zahn

Maaike Zahn
Telecom expert Selectra

Sluit snel en eenvoudig online een contract af bij Simpel
logo Simpel

Wil je een abonnement afsluiten bij Simpel? Sluit zelf snel en eenvoudig online een Simpel abonnement af (Officiële Selectra-partner).

Simpel abonnement afsluiten

Simpel review over de klantenservice

Simpel beschikt over een uitgebreide klantenservice. Met Simpel contact opnemen kan telefonisch, via WhatsApp, via het online contactformulier, per post, via sociale media of via de online chat. Ook bestaat er een online community.

De vele verschillende contactmogelijkheden van de Simpel klantenservice zijn in onze ogen zeer positief. Een bijkomend voordeel vinden wij de online community, waar klanten van Simpel elkaar kunnen helpen met vragen en problemen.

Simpel reviews op andere platformen

In onze review van Simpel kijken wij ook naar de beoordelingen die Simpel heeft ontvangen op andere review platformen, zoals Trustpilot.

Simpel reviews

Trustpilot

3,6

5.9k reviews op Trustpilot

Google

2,3

130 reviews op Google

Laatst ge-update: 11-06-2025

Negatieve Simpel reviews

Het is bijna onvermijdelijk voor een grote telecom aanbieder als Simpel om geen klachten te ontvangen van klanten. Naast goede Simpel reviews, zijn er ook minder goede meningen online te vinden. Mocht je een officiële klacht willen indienen, dan kan dat door contact op te nemen met de klantenservice.

Als je er samen met de Simpel klantenservice niet uitkomt binnen een redelijk termijn, dan kun je besluiten om het contract te laten ontbinden. Jouw abonnement wordt dan stopgezet, zonder dat jij een opzegboete dient te betalen. Dit is echter enkel het geval als de klacht ernstig genoeg is. In sommige gevallen kun je ook geld terugkrijgen voor de periode dat de dienst niet goed werkte, waarbij je wel bewijzen moet kunnen aanleveren dat je toen ook al klachten hebt ingediend.

Daarnaast is het ook mogelijk om het probleem te melden bij de Autoriteit Consument en Markt. Je kunt hierbij kiezen tussen het melden van een probleem met een bedrijf, een probleem met een online dienst of platform en ongewenste telefoontjes.

Waarom klant worden bij Simpel?

Er zijn verschillende redenen waarom klant worden bij Simpel aantrekkelijk is. Hieronder vind je de belangrijkste voordelen van Simpel:

  • Simpel hanteert goede prijzen.
  • Simpel heeft een uitgebreide klantenservice.
  • Je ontvangt korting als anderen via jou klant worden bij Simpel.

Hoe kun je klant worden bij Simpel?

Ben je na het lezen van de Simpel review overtuigd en wil je bij Simpel klant worden? Je kunt op de volgende manieren een contract bij Simpel afsluiten:

Sluit snel en eenvoudig online een contract af bij Simpel
logo Simpel

Wil je een abonnement afsluiten bij Simpel? Sluit zelf snel en eenvoudig online een Simpel abonnement af (Officiële Selectra-partner).

Simpel abonnement afsluiten

Ontdek de reviews van andere telecom aanbieders

Selectra heeft een partnership met deze entiteit. Wanneer je op een link klikt, zul je doorverwezen worden naar de website van onze partner. Selectra krijgt een commissie voor elk afgesloten abonnement, maar de prijs blijft hetzelfde voor de klant.

Sluit een Simpel abonnement af

Sluit een Simpel abonnement af

Sluit snel en eenvoudig online een abonnement bij Simpel af.