Simpel contact: alle informatie van de klantenservice

De klantenservice van Simpel is telefonisch te bereiken op: 088 100 5757. Dit telefoonnummer is op werkdagen bereikbaar van 9:00 - 21:00 uur en op zaterdag van 10:00 - 17:00 uur. De Simpel klantenservice is ook bereikbaar via WhatsApp, het contactformulier en per post.
Contactgegevens Simpel klantenservice
De klantenservice van Simpel kun je op een aantal verschillende manieren bereiken, waaronder telefonisch of via de WhatsApp van deze aanbieder. In onderstaand overzicht zijn alle contactgegevens van de Simpel klantenservice weergegeven.
Contactmethode | Contactgegevens |
---|---|
Simpel telefoonnummer | 088 100 5757 |
Simpel WhatsApp | +31 6 1843 1095 |
Simpel e-mail | Online contactformulier |
Simpel postadres | Simpel, Postbus 162772, 2500 BG, Den Haag |
Sociale media | Facebook of X |
Overige contactmogelijkheden | Online chat |
Je kunt ook de pagina met veelgestelde vragen bekijken op de Simpel website of de Simpel community bezoeken.

Wil je een abonnement afsluiten bij Simpel? Sluit zelf snel en eenvoudig online een Simpel abonnement af (Officiële Selectra-partner).
Simpel openingstijden
Met Simpel contact opnemen kan enkel tijdens de openingstijden van de klantenservice. Je ontdekt in onderstaande tabel wat de openingstijden zijn en binnen hoeveel tijd je normaliter antwoord krijgt bij de digitale contactmanieren.
Contactmogelijkheid | Openingstijden |
---|---|
Simpel telefoonnummer | Werkdagen: 9:00 - 21:00 uur Zaterdag: 10:00 - 17:00 uur |
Simpel chatbot | 24/7 |
Simpel WhatsApp | Binnen 24 uur |
Contactformulier | Binnen 5 dagen |
Sociale media | Binnen 2 uur |
Kun je gratis met Simpel contact opnemen?
Nee, het is niet mogelijk om gratis met Simpel contact op te nemen.
Postadres Simpel klantenservice
Je kunt ook per post met Simpel contact opnemen. Al het postverkeer gericht aan Simpel kun je naar het volgende adres sturen:
Simpel
Postbus 16272
2500 BG, Den Haag
Met Simpel contact opnemen om klant te worden
Je kunt zelf snel en eenvoudig via de website van Simpel een abonnement afsluiten bij deze telecom provider. Je hoeft enkel je sim-only abonnement samen te stellen en vervolgens het bestelproces te doorlopen.
Tijdens de bestelling kun je aangeven dat je jouw huidige telefoonnummer wilt behouden. Als je dit wilt, zal Simpel ook je abonnement bij je huidige telecom provider voor jou opzeggen. Zelf hoef je verder niets meer te doen.
Als je hulp nodig hebt met een abonnement bij Simpel afsluiten, kun je via een van de contactmanieren met Simpel contact opnemen.

Wil je een abonnement afsluiten bij Simpel? Sluit zelf snel en eenvoudig online een Simpel abonnement af (Officiële Selectra-partner).
Veelgestelde vragen over de Simpel klantenservice
Hoe stuur ik een e-mail naar Simpel?
Er bestaat geen Simpel e-mailadres. Het is daarentegen wel mogelijk om via het online contactformulier schriftelijk met Simpel contact op te nemen. Ook kun je schriftelijk de Simpel klantenservice bereiken per post, via de online chat of via sociale media.
Wat is het telefoonnummer van Simpel?
Het Simpel telefoonnummer is: 088 100 5757. Dit telefoonnummer is op werkdagen bereikbaar van 9:00 - 21:00 uur en op zaterdag van 10:00 - 17:00 uur.
Is het nummer 088 100 5757 gratis?
Nee, het nummer 088 100 5757 is niet gratis te bellen. Dit houdt in dat je altijd jouw normale belkosten dient te betalen als je telefonisch met Simpel contact opneemt.
Hoe kun je een klacht indienen bij Simpel?
Als je niet tevreden bent over Simpel, kun je het beste allereerst met de Simpel klantenservice contact opnemen.
Kom je er met de Simpel klantenservice niet uit, dan kun je een klacht indienen bij de Autoriteit Consument en Markt. Zij zullen vervolgens bemiddelen tussen jou en Simpel om tot een oplossing te komen.
Hoe kun je een Simpel verhuis regelen?
Het doorgeven van jouw verhuizing doe je een aantal weken voor de verhuisdatum via Mijn Simpel.