Vergelijk alle sim-only abonnementen!

Vergelijke alle sim-only abonnementen bij Selectra en bespaar op jouw telecomfactuur!

Let's Go Mobile contact: alle info van de klantenservice

Laatste update op
minuten lezen
Let's Go Mobile klantenservice

Met Let's Go Mobile contact opnemen kan via de klantenservice van MediaMarkt. MediaMarkt is telefonisch te bereiken op: 010 80 82 207. Dit telefoonnummer is op werkdagen bereikbaar van 9:00 - 21:00 uur en op zaterdag van 10:00 - 17:00 uur. De MediaMarkt klantenservice is ook bereikbaar via het online contactformulier, de online chatbot, sociale media of door langs te gaan bij een MediaMarkt winkel.

Goedkoopste sim-only abonnementen

  1. Lyca Mobile 1GB Sim Only €2,00 (promotie) per maand
    Online afsluiten
  2. Lebara 1 GB + 150 belminuten & sms'en €2,00 (promotie) per maand
    Online afsluiten
  3. Lebara 1 GB + onbeperkt bellen & sms'en €2,50 (promotie) per maand
    Online afsluiten

Contactgegevens Let's Go Mobile klantenservice

De klantenservice van Let's Go Mobile kun je op een aantal verschillende manieren bereiken, waaronder telefonisch of via het online contactformulier. In onderstaand overzicht zijn alle contactgegevens van de MediaMarkt klantenservice weergegeven.

Hoe neem je met Let's Go Mobile / MediaMarkt contact op?
ContactmethodeContactgegevens
Let's Go Mobile telefoonnummer010 80 82 207
Let's Go Mobile e-mailOnline contactformulier
Sociale mediaFacebook, Instagram of TikTok
Overige contactmogelijkhedenOnline chat of langsgaan bij een MediaMarkt winkel

Je kunt ook de pagina met veelgestelde vragen bekijken op de MediaMarkt website.

Vergelijk alle sim-only abonnementen!

Vergelijke alle sim-only abonnementen bij Selectra en bespaar op jouw telecomfactuur!

Kun je gratis met Let's Go Mobile contact opnemen?

Nee, het is niet mogelijk om gratis met Let's Go Mobile contact op te nemen.

Adres MediaMarkt winkels

MediaMarkt beschikt over een groot aantal winkels in Nederland. Je kunt via de winkelzoeker achterhalen waar een MediaMarkt winkel zich bij jou in de buurt bevindt.

Met Let's Go Mobile contact opnemen om klant te worden

Je kunt zelf snel en eenvoudig via de website van Let's Go Mobile of in een MediaMarkt winkel een abonnement afsluiten bij deze telecom provider. Je hoeft enkel je sim-only abonnement te kiezen en vervolgens het bestelproces te doorlopen.

Tijdens de bestelling kun je aangeven dat je jouw huidige telefoonnummer wilt behouden. Als je dit wilt, zal Let's Go Mobile ook je abonnement bij je huidige telecom provider voor jou opzeggen. Zelf hoef je verder niets meer te doen.

Als je hulp nodig hebt met een abonnement bij Let's Go Mobile afsluiten, kun je via een van de contactmanieren met Let's Go Mobile contact opnemen.

Vergelijk alle sim-only abonnementen!

Vergelijke alle sim-only abonnementen bij Selectra en bespaar op jouw telecomfactuur!

Veelgestelde vragen over de Let's Go Mobile klantenservice

Hoe stuur ik een e-mail naar Let's Go Mobile?

Er bestaat geen Let's Go Mobile e-mailadres. Het is daarentegen wel mogelijk om via het online contactformulier schriftelijk met Let's Go Mobile contact op te nemen. Ook kun je schriftelijk de Let's Go Mobile klantenservice bereiken via de online chat of via sociale media.

Wat is het telefoonnummer van Let's Go Mobile?

Het Let's Go Mobile telefoonnummer - dat het telefoonnummer van de MediaMarkt klantenservice is - is: 010 80 82 207.

Is het nummer 010 80 82 207 gratis?

Nee, het nummer 010 80 82 207 is niet gratis te bellen. Dit houdt in dat je altijd jouw normale belkosten dient te betalen als je telefonisch met Let's Go Mobile contact opneemt.

Hoe kun je een klacht indienen bij Let's Go Mobile?

Als je niet tevreden bent over Let's Go Mobile, kun je het beste allereerst met de Let's Go Mobile klantenservice contact opnemen.

Kom je er met de Let's Go Mobile klantenservice niet uit, dan kun je een klacht indienen bij de Autoriteit Consument en Markt. Zij zullen vervolgens bemiddelen tussen jou en Let's Go Mobile om tot een oplossing te komen.

Hoe kun je Let's Go Mobile opzeggen?

Voor het opzeggen van een Let's Go Mobile abonnement kun je ofwel een abonnement bij een andere telecom provider afsluiten en aangeven dat je jouw huidige telefoonnummer wilt behouden, waarna jouw nieuwe provider jouw huidige abonnement voor jou opzegt, ofwel je zegt zelf het abonnement op door met Let's Go Mobile contact op te nemen.

Hoe kun je een Let's Go Mobile verhuis regelen?

Voor het doorgeven van jouw verhuizing hoef je enkel in de klantenzone van Let's Go Mobile jouw adres te wijzigen.

Vond je deze informatie nuttig? 100% van de 7 stemmen vond de informatie nuttig.

Logo

Ben jij bij Let’s Go Mobile klant (geweest)? Deel jouw ervaring!

Laat een review achter
Selecteer een datum in het afgelopen jaar, tot vandaag.
Meer informatie over de verwerking van mijn gegevens.
CAPTCHA
Deze vraag is om te controleren dat u een mens bent, om geautomatiseerde invoer (spam) te voorkomen.

* Verplicht veld