Gofiber is een zeer kleine telecom provider waar niet veel reviews online over te vinden zijn. Ontdek hier de Selectra Gofiber review en beoordelingen.
Selectra's review van Gofiber
Gofiber is een kleine telecom provider die onderdeel uitmaakt van de Mixtus Group en die zich focust op internet en alles-in-1 abonnementen. Gofiber maakt gebruik van de netwerken van DELTA Fiber en Open Dutch Fiber.
Positieve Gofiber reviews | Negatieve Gofiber reviews |
---|---|
|
|
Gofiber review over de klantenservice
Gofiber beschikt over een goede klantenservice, niet uitzonderlijk goed, maar ook niet slecht. Met Gofiber contact opnemen kan telefonisch, via sociale media, per mail, via het online contactformulier of per post.
De Gofiber klantenservice beschikt over genoeg verschillende contactmogelijkheden en zelfs twee verschillende e-mailadressen zodat je sneller geholpen kunt worden. Daarnaast zijn de openingstijden van de klantenservice zeer ruim.
Negatieve Gofiber ervaringen
Wil je een klacht indienen over Gofiber? Neem dan allereerst contact op met de Gofiber klantenservice. Als jullie er gezamenlijk niet uitkomen, kun je een klacht indienen bij de Autoriteit Consument en Markt.
Duurt het bovendien te lang, dan kun je ook besluiten om jouw contract te ontbinden, zonder dat je hiervoor een opzegboete dient te betalen. Houden de problemen zeer lang aan en heb je hierover al vaker een klacht ingediend, dan is het in sommige gevallen ook mogelijk om geld terug te krijgen.
Waarom klant worden bij Gofiber?
Er zijn verschillende redenen waarom klant worden bij Gofiber aantrekkelijk is. Hieronder zie je de belangrijkste voordelen van Gofiber:
- Vrijwel ieder huishouden kan een geschikt abonnement vinden bij Gofiber.
- Iedere Gofiber klant krijgt een vast contactpersoon.
- Gofiber heeft een goede klantenservice.
Hoe kun je klant worden bij Gofiber?
Het is zowel via de Gofiber website en via de mail mogelijk om een abonnement bij Gofiber af te sluiten.
- Gofiber website
- [email protected]