Vergelijk alle internetabonnementen!

Vergelijke alle internetabonnementen bij Selectra en bespaar op jouw telecomfactuur!

Gofiber contact: alle gegevens van de klantenservice

Laatste update op
minuten lezen
Gofiber contact

De klantenservice van Gofiber is telefonisch te bereiken op: 076 200 5275. Dit telefoonnummer is op werkdagen bereikbaar van 8:30 - 17:00 uur en op zaterdag van 9:00 - 17:00 uur. De Gofiber klantenservice is ook bereikbaar per mail, via sociale media en per post.

Goedkoopste internetabonnementen

  1. Youfone Internet 50 Mbps €15,00 (promotie) per maand
    Online afsluiten
  2. Online.nl DSL 50 Mbps €16,50 (promotie) per maand
    Online afsluiten
  3. Youfone Internet 100 Mbps €16,75 (promotie) per maand
    Online afsluiten

Contactgegevens Gofiber klantenservice

De klantenservice van Gofiber kun je op een aantal verschillende manieren bereiken, zoals telefonisch en per mail. In onderstaand overzicht zijn alle contactgegevens van de Gofiber klantenservice weergegeven.

Hoe neem je met Gofiber contact op?
ContactmethodeContactgegevens
Gofiber telefoonnummer076 200 5275
Gofiber e-mail[email protected] (algemene vragen)
[email protected] (abonnement afsluiten)
Online contactformulier
Gofiber sociale mediaFacebook en Instagram
Gofiber postadresGofiber B.V.
Bredaseweg 7
4881 DC Zundert

Je kunt ook de pagina met veelgestelde vragen bekijken op de Gofiber website.

Openingstijden van de Gofiber klantenservice

De openingstijden van de Gofiber klantenservice zijn van maandag tot vrijdag van 8:30 - 21:00 uur en op zaterdag van 9:00 - 17:00 uur.

Via de digitale contactmogelijkheden zal de klantenservice van Gofiber zo snel mogelijk bij jou terugkomen.

Kun je gratis met Gofiber contact opnemen?

Nee, het is niet mogelijk om gratis naar de Gofiber klantenservice te bellen.

Met Gofiber contact opnemen om klant te worden

Je kunt zelf snel en eenvoudig via de website van Gofiber of per mail ([email protected]) een abonnement afsluiten bij deze telecom provider.

Het is voor het afsluiten van een abonnement belangrijk om na te gaan of Gofiber leverbaar is op je adres. Hiervoor zul je een adrescheck moeten doen alvorens je het bestelproces begint.

Vergelijk alle internetabonnementen!

Vergelijke alle internetabonnementen bij Selectra en bespaar op jouw telecomfactuur!

Veelgestelde vragen over de Gofiber klantenservice

Hoe stuur ik een e-mail naar Gofiber?

Het Gofiber e-mailadres is: [email protected]. De Gofiber klantenservice zal zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen enkele werkdagen, bij jou terugkomen.

Wat is het telefoonnummer van Gofiber?

Het Gofiber telefoonnummer is: 076 200 5275. Dit telefoonnummer is op werkdagen bereikbaar van 8:30 - 21:00 uur en op zaterdag van 9:00 - 17:00 uur.

Is het nummer 076 200 5275 gratis?

Nee, het nummer 076 200 5275 is niet gratis te bellen. Dit houdt in dat je altijd jouw normale belkosten dient te betalen als je telefonisch met Gofiber contact opneemt.

Hoe kun je een klacht indienen bij Gofiber?

Als je niet tevreden bent over Gofiber, kun je het beste allereerst met de Gofiber klantenservice contact opnemen.

Kom je er met de Gofiber klantenservice niet uit, dan kun je een klacht indienen bij de Autoriteit Consument en Markt. Zij zullen vervolgens bemiddelen tussen jou en Gofiber om tot een oplossing te komen.

Hoe kun je een Gofiber verhuis regelen?

Bij een verhuizing dien je een eental weken voor de verhuisdatum met Gofiber contact op te nemen.

Vond je deze informatie nuttig? 100% van de 68 stemmen vond de informatie nuttig.

Logo

Ben jij bij Gofiber klant (geweest)? Deel jouw ervaring!

Laat een review achter
Selecteer een datum in het afgelopen jaar, tot vandaag.
Meer informatie over de verwerking van mijn gegevens.
CAPTCHA
Deze vraag is om te controleren dat u een mens bent, om geautomatiseerde invoer (spam) te voorkomen.

* Verplicht veld