Canal Digitaal klantenservice contact: alle gegevens

Met Canal Digitaal contact opnemen kan op: 088 003 8555. Dit telefoonnummer van Canal Digitaal is bereikbaar van maandag tot en met zaterdag van 9:00 - 18:00 uur. Het is ook mogelijk om via de online chat, per post of via sociale media de Canal Digitaal klantenservice te contacteren.
Goedkoopste televisie-abonnementen
-
KPN
TV+
€0,00 (promotie)
per maand
Online afsluiten -
Odido
TV app
€0,00 (promotie)
per maand
-
Odido
TV
€0,00 (promotie)
per maand
Hoe neem je met Canal Digitaal contact op?
De klantenservice van Canal Digitaal kun je op een aantal verschillende manieren bereiken, waaronder telefonisch of via de chat op de website van deze aanbieder. In onderstaand overzicht zijn alle contactgegevens van de Canal Digitaal klantenservice weergegeven.
Contactmethode | Contactgegevens |
---|---|
Canal Digitaal telefoonnummer van de algemene klantenservice | 088 003 8555 |
Canal Digitaal telefoonnummer voor het opzeggen van je abonnement | 088 003 8505 |
Canal Digitaal telefoonnummer van de algemene klantenservice vanuit het buitenland | +31 88 003 8555 |
Canal Digitaal telefoonnummer voor het opzeggen van je abonnement vanuit het buitenland | +31 88 003 8505 |
Canal Digitaal postadres | Canal Digitaal, Postbus 444, 1200 JJ, Hilversum |
Canal Digitaal sociale media | Facebook, Instagram en X |
Overige contactmogelijkheden | Online chat |
Je kunt ook de pagina met veelgestelde vragen bekijken op de Canal Digitaal website.
Wanneer kun je de Canal Digitaal klantenservice bellen?
De volledige klantenservice van Canal Digitaal heeft dezelfde openingstijden. Zowel de telefonische als digitale klantenservice kun je bereiken van maandag tot en met vrijdag van 9:00 - 18:00 uur.
Als je via een van de digitale contactmanieren met Canal Digitaal contact opneemt, kun je binnen een uur een reactie verwachten vanuit de Canal Digitaal klantenservice.
Kun je gratis met Canal Digitaal contact opnemen?
Het is niet mogelijk om gratis naar Canal Digitaal te bellen. Je dient altijd de normale belkosten te betalen voor het bellen naar de Canal Digitaal klantenservice.
Postadres Canal Digitaal klantenservice
Het is ook mogelijk om schriftelijk contact op te nemen met de Canal Digitaal klantenservice of om documenten op papier naar de Canal Digitaal klantenservice te sturen. Al het postverkeer kun je naar het volgende adres sturen:
Canal Digitaal
Postbus 444
1200 JJ, Hilversum
Met Canal Digitaal contact opnemen om klant te worden
Je kunt zelf snel en eenvoudig via de website van Canal Digitaal een abonnement afsluiten bij deze telecom provider. Je hoeft enkel je abonnement te kiezen en vervolgens het bestelproces te doorlopen.
Als de bestelling voor 15:00 uur geplaatst is, zul je in de meeste gevallen de eerstvolgende werkdag al alle toestellen thuisgeleverd krijgen. Vergeet niet om vervolgens je abonnement bij je huidige televisie-aanbieder op te zeggen.
Voor hulp met een abonnement afsluiten, kun je met Canal Digitaal contact opnemen, dit kan telefonisch of via één van de digitale contactmogelijkheden.
Vergelijk alle televisie-abonnementen!
Vergelijke alle televisie-abonnementen bij Selectra en bespaar op jouw telecomfactuur!
Veelgestelde vragen over de Canal Digitaal klantenservice
Hoe stuur ik een e-mail naar Canal Digitaal?
Het is niet mogelijk om de Canal Digitaal klantenservice via e-mail te bereiken. Schriftelijk met Canal Digitaal contact opnemen kan per post, via sociale media of via de online chat.
Wat is het telefoonnummer van Canal Digitaal?
Het telefoonnummer van Canal Digitaal is: 088 003 8555. Het telefoonnummer om jouw abonnement bij Canal Digitaal op te zeggen is: 088 003 8505. Beide telefoonnummers zijn op werkdagen bereikbaar van 9:00 - 18:00 uur.
Is het nummer 088 003 8555 gratis?
Nee, het nummer 088 003 8555 is niet gratis te bellen. Dit houdt in dat je altijd jouw normale belkosten dient te betalen als je telefonisch met Canal Digitaal contact opneemt.
Is het nummer 088 003 8505 gratis?
Nee, het nummer 088 003 8505 is niet gratis te bellen. Dit houdt in dat je altijd jouw normale belkosten dient te betalen als je telefonisch met Canal Digitaal contact opneemt.
Hoe kun je een klacht indienen bij Canal Digitaal?
Als je niet tevreden bent over Canal Digitaal, kun je het beste allereerst met de Canal Digitaal klantenservice contact opnemen.
Kom je er met de Canal Digitaal klantenservice niet uit, dan kun je een klacht indienen bij de Autoriteit Consument en Markt. Zij zullen vervolgens bemiddelen tussen jou en Canal Digitaal om tot een oplossing te komen.
Hoe kun je Canal Digitaal opzeggen?
Je kunt Canal Digitaal opzeggen door te bellen naar: 088 003 8505. Als je klant bent met een Canal+ abonnement, kun je Canal Digitaal ook via de online klantenzone opzeggen. Ga naar Mijn Canal Digitaal, klik op "abonnement beëindigen", beantwoord de vragen en klik op "bevestigen".
Hoe kun je een Canal Digitaal verhuis regelen?
Het doorgeven van jouw verhuizing aan Canal Digitaal dien je via Mijn Canal Digitaal te doen. Het is al voldoende om enkel je adres te wijzigen bij jouw persoonlijke gegevens, waarna je een bevestigingsmail ontvangt.