Caiway contact: alle contactmogelijkheden

De klantenservice van Caiway is telefonisch te bereiken op: +31 88 2249 111 (1200 met een vaste telefoonaansluiting van Caiway). Dit telefoonnummer is elke werkdag bereikbaar van 8:00 - 21:00 uur en op zaterdag van 10:00 - 16:00 uur. Je kunt ook met Caiway contact opnemen via de chat, Facebook Messenger en het is mogelijk om bij een Caiway servicepunt langs te gaan.
Contactgegevens Caiway klantenservice
De klantenservice van Caiway kun je op een aantal verschillende manieren bereiken, waaronder telefonisch of via de chat op de website van deze aanbieder. In onderstaand overzicht zijn alle manieren waarop je met Caiway contact kunt opnemen weergegeven.
Contactmethode | Contactgegevens |
---|---|
Caiway telefoonnummer met een vaste telefoonaansluiting van Caiway | 1200 |
Caiway telefoonnummer zonder een vaste telefoonaansluiting van Caiway | +31 88 2249 111 |
Caiway sociale media | Facebook, Facebook Messenger en X |
Overige contactmogelijkheden | Online chat of langsgaan bij een servicepunt |
Je kunt ook de pagina met veelgestelde vragen bekijken op de Caiway website.
Vergelijk alle sim-only abonnementen!
Vergelijke alle sim-only abonnementen bij Selectra en bespaar op jouw telecomfactuur!
Wanneer kun je de Caiway klantenservice bellen?
De openingstijden van de Caiway klantenservice zijn afhankelijk van de contactmethode.
Contactmogelijkheid | Openingstijden |
---|---|
Caiway algemene klantendienst | Werkdagen: 8:00 - 21:00 uur Zaterdag: 10:00 - 16:00 uur |
Caiway technische klantendienst | Werkdagen: 8:00 - 21:00 uur Weekend: 10:00 - 16:00 uur |
Caiway chatbot | 24/7 |
Caiway chatteam | Elke dag: 9:00 - 21:00 uur |
Kun je gratis met Caiway contact opnemen?
Als je met een Caiway nummer belt, kun je gratis bellen naar: 1200. Als je vanuit het buitenland of met een ander nummer belt, betaal je de normale belkosten voor het bellen naar de Caiway klantenservice.
Adres Caiway klantenservice
Caiway beschikt over twee servicepunten in Nederland:
Servicepunt Naaldwijk
De Tuinen 21
2671 NX, Naaldwijk
Servicepunt Schiedam
Nieuwe Passage 1
3111 EG, Schiedam
Met Caiway contact opnemen om klant te worden
Je kunt zelf snel en eenvoudig via de website van Caiway een abonnement afsluiten bij deze telecom provider. Je hoeft enkel je sim-only abonnement te kiezen en vervolgens het bestelproces te doorlopen.
Indien je jouw huidige telefoonnummer wilt behouden, kun je dit tijdens de bestelling aangeven. Wanneer je kiest voor nummerbehoud, zal Caiway je abonnement bij je huidige telecom provider voor jou opzeggen.
Voor hulp hierbij kun je met Caiway contact opnemen. Je kunt zowel de Caiway klantenservice bellen, maar ook langsgaan bij een servicepunt of via de chat of Facebook Messenger met Caiway contact opnemen.
Vergelijk alle sim-only abonnementen!
Vergelijke alle sim-only abonnementen bij Selectra en bespaar op jouw telecomfactuur!
Veelgestelde vragen over met Caiway contact opnemen
Hoe stuur ik een e-mail naar de Caiway klantenservice?
De Caiway klantenservice heeft geen e-mailadres waarop je hen kunt bereiken. Schriftelijk met Caiway contact opnemen kan via sociale media of de online chat.
Wat is het telefoonnummer van Caiway?
Het Caiway telefoonnummer is: +31 88 2249 111. Klanten met een vaste lijn kunnen ook bellen naar: 1200. Beide telefoonnummers zijn op werkdagen bereikbaar van 8:00 - 21:00 uur en in het weekend van 10:00 - 16:00 uur (op zondag enkel de technische dienst).
Is het nummer 1200 gratis?
Ja, alle klanten van Caiway kunnen gratis bellen naar 1200. Dit is enkel het geval zolang ze bellen met hun Caiway nummer.
Is het nummer +31 88 2249 111 gratis?
Nee, het nummer +31 88 2249 111 is niet gratis te bellen. Dit houdt in dat je altijd jouw normale belkosten dient te betalen als je telefonisch met Caiway contact opneemt en niet met een Caiway nummer belt.
Hoe kun je een klacht indienen bij Caiway?
Als je niet tevreden bent over Caiway, kun je het beste allereerst met de Caiway klantenservice contact opnemen.
Kom je er met de Caiway klantenservice niet uit, dan kun je een klacht indienen bij de Autoriteit Consument en Markt. Zij zullen vervolgens bemiddelen tussen jou en Caiway om tot een oplossing te komen.
Hoe kun je een Caiway verhuis regelen?
Het is bij een sim-only abonnement al voldoende om enkel in Mijn Caiway jouw adres te wijzigen.