Caiway contact: alle contactmogelijkheden

De klantenservice van Caiway is telefonisch te bereiken op: +31 88 2249 111 (1200 met een vaste telefoonaansluiting van Caiway). Dit telefoonnummer is elke werkdag bereikbaar van 8:00 - 21:00 uur en op zaterdag van 10:00 - 16:00 uur. Je kunt ook met Caiway contact opnemen via de chat, Facebook Messenger en het is mogelijk om bij een Caiway servicepunt langs te gaan.
Goedkoopste sim-only abonnementen
-
Lyca Mobile 1GB Sim Only 2,00 per maand
Online afsluiten -
Lebara 1 GB + 150 belminuten & sms'en 2,00 per maand
Online afsluiten -
50+ mobiel 1 GB + onbeperkt bellen & sms'en 2,50 per maand
Online afsluiten
Contactgegevens Caiway klantenservice
De klantenservice van Caiway kun je op een aantal verschillende manieren bereiken, waaronder telefonisch of via de chat op de website van deze aanbieder. In onderstaand overzicht zijn alle manieren waarop je met Caiway contact kunt opnemen weergegeven.
Contactmethode | Contactgegevens |
---|---|
Caiway telefoonnummer met een vaste telefoonaansluiting van Caiway | 1200 |
Caiway telefoonnummer zonder een vaste telefoonaansluiting van Caiway | +31 88 2249 111 |
Caiway sociale media | Facebook, Facebook Messenger en X |
Overige contactmogelijkheden | Online chat of langsgaan bij een servicepunt |
Je kunt ook de pagina met veelgestelde vragen bekijken op de Caiway website.
Vergelijk alle sim-only abonnementen!
Vergelijke alle sim-only abonnementen bij Selectra en bespaar op jouw telecomfactuur!
Wanneer kun je de Caiway klantenservice bellen?
De openingstijden van de Caiway klantenservice zijn afhankelijk van de contactmethode.
Contactmogelijkheid | Openingstijden |
---|---|
Caiway algemene klantendienst | Werkdagen: 8:00 - 21:00 uur Zaterdag: 10:00 - 16:00 uur |
Caiway technische klantendienst | Werkdagen: 8:00 - 21:00 uur Weekend: 10:00 - 16:00 uur |
Caiway chatbot | 24/7 |
Caiway chatteam | Elke dag: 9:00 - 21:00 uur |
Kun je gratis met Caiway contact opnemen?
Als je met een Caiway nummer belt, kun je gratis bellen naar: 1200. Als je vanuit het buitenland of met een ander nummer belt, betaal je de normale belkosten voor het bellen naar de Caiway klantenservice.
Adres Caiway klantenservice
Caiway beschikt over twee servicepunten in Nederland:
Servicepunt Naaldwijk
De Tuinen 21
2671 NX, Naaldwijk
Servicepunt Schiedam
Nieuwe Passage 1
3111 EG, Schiedam
Met Caiway contact opnemen om klant te worden
Je kunt zelf snel en eenvoudig via de website van Caiway een abonnement afsluiten bij deze telecom provider. Je hoeft enkel je sim-only abonnement te kiezen en vervolgens het bestelproces te doorlopen.
Indien je jouw huidige telefoonnummer wilt behouden, kun je dit tijdens de bestelling aangeven. Wanneer je kiest voor nummerbehoud, zal Caiway je abonnement bij je huidige telecom provider voor jou opzeggen.
Voor hulp hierbij kun je met Caiway contact opnemen. Je kunt zowel de Caiway klantenservice bellen, maar ook langsgaan bij een servicepunt of via de chat of Facebook Messenger met Caiway contact opnemen.
Vergelijk alle sim-only abonnementen!
Vergelijke alle sim-only abonnementen bij Selectra en bespaar op jouw telecomfactuur!
Veelgestelde vragen over met Caiway contact opnemen
Hoe stuur ik een e-mail naar de Caiway klantenservice?
De Caiway klantenservice heeft geen e-mailadres waarop je hen kunt bereiken. Schriftelijk met Caiway contact opnemen kan via sociale media of de online chat.
Wat is het telefoonnummer van Caiway?
Het Caiway telefoonnummer is: +31 88 2249 111. Klanten met een vaste lijn kunnen ook bellen naar: 1200. Beide telefoonnummers zijn op werkdagen bereikbaar van 8:00 - 21:00 uur en in het weekend van 10:00 - 16:00 uur (op zondag enkel de technische dienst).
Is het nummer 1200 gratis?
Ja, alle klanten van Caiway kunnen gratis bellen naar 1200. Dit is enkel het geval zolang ze bellen met hun Caiway nummer.
Is het nummer +31 88 2249 111 gratis?
Nee, het nummer +31 88 2249 111 is niet gratis te bellen. Dit houdt in dat je altijd jouw normale belkosten dient te betalen als je telefonisch met Caiway contact opneemt en niet met een Caiway nummer belt.
Hoe kun je een klacht indienen bij Caiway?
Als je niet tevreden bent over Caiway, kun je het beste allereerst met de Caiway klantenservice contact opnemen.
Kom je er met de Caiway klantenservice niet uit, dan kun je een klacht indienen bij de Autoriteit Consument en Markt. Zij zullen vervolgens bemiddelen tussen jou en Caiway om tot een oplossing te komen.
Hoe kun je Caiway opzeggen?
Jouw abonnement bij Caiway opzeggen kun je op verschillende manieren doen:
- Bel de Caiway klantenservice op 1200 (met een nummer van Caiway, gratis nummer) of 088 2249 111 (met een ander nummer, je betaalt de normale tarieven).
- Vul via de website van Caiway het opzegformulier in. Geef aan wat je wilt opzeggen, waarom je jouw abonnement wilt opzeggen en vul een aantal persoonlijke gegevens in. Het verwerken van je opzeg duurt ongeveer twee weken.
- Maak via de website van Caiway een afspraak voor een terugbelafspraak.
- Sluit een abonnement bij een andere telecom provider af en geef aan dat je gebruik wilt maken van de overstapservice of de nummerbehoudoptie. Je nieuwe provider zal dan jouw Caiway abonnement opzeggen.
Je kunt maandelijks Caiway opzeggen. Doe je dit echter voor afloop van jouw contract, dan dien je een afkoopsom te betalen die gelijk staat aan het restant van de abonnementskosten tot aan einde van jouw contract.
Hoe kun je een Caiway verhuis regelen?
Het is bij een sim-only abonnement al voldoende om enkel in Mijn Caiway jouw adres te wijzigen.