Review 50+ mobiel
Budget Thuis reviews 2025 en voor- en nadelen
Klanten van Budget Internet beoordelen deze telecom aanbieder op Trustpilot met een 3,4/5 (n.a.v. 1.512 reviews). Op Kiyoh krijgt Budget Internet een beoordeling van 8,5/10 (n.a.v. 2.382 reviews). Budget Internet heeft naar aanleiding van 3.343 reviews een score van 2,8/5 ontvangen op Google. Klanten van Budget Mobiel beoordelen deze telecom aanbieder op Trustpilot met een 2,2/5 (n.a.v. 1.298 reviews). Op Kiyoh krijgt Budget Mobiel een beoordeling van 7,3/10 (n.a.v. 1.700 reviews). Budget Mobiel heeft naar aanleiding van 1 review een score van 1/5 ontvangen op Selectra. Ontdek hier de Budget Thuis review van Selectra en de klantenbeoordelingen.
Ervaringen met Budget Thuis
Ontdek hieronder alle ervaringen van (oud-)klanten van Budget Thuis met deze telecom aanbieder.
Hoe worden reviews verzameld, gecontroleerd en gerangschikt?
Hoe worden reviews verzameld?
Klanten die via Selectra een contract hebben afgesloten, ontvangen enkele weken na hun aanmelding een e-mail met de uitnodiging om een beoordeling over hun provider achter te laten. Bovendien kan iedere internetgebruiker op ieder moment een mening geven door te klikken op “Publiceer mijn mening”.
Het indienen van een review levert de gebruiker geen enkele vergoeding op.
Hoe worden reviews geverifieerd?
Selectra streeft ernaar om uitsluitend authentieke beoordelingen te publiceren.
Wij vragen elke klant die een review achterlaat, te bevestigen dat hij/zij klant is of is geweest bij de provider waarover hij/zij een review schrijft. Ook vragen wij hem/haar om ons een geldig e-mailadres te verstrekken.
Elke ingediende review wordt vervolgens door Selectra opnieuw gelezen en pas na deze menselijke verificatie gepubliceerd. Elke review die niet voldoet aan ons moderatiecharter of afkomstig is van een ongeldig e-mailadres, wordt niet gepubliceerd.
Wanneer een klant via Selectra een contract heeft getekend met een leverancier en een beoordeling achterlaat over deze provider met hetzelfde e-mailadres als waarmee het contract is getekend, voegt Selectra de vermelding Geverifieerde klant toe naast de beoordeling. Anders verschijnt er geen vermelding naast de review, omdat wij dan niet kunnen garanderen dat de klant klant is of is geweest bij de provider.
De gegevens die Selectra verzamelt in het kader van de publicatie van reviews, worden niet voor commerciële doeleinden gebruikt.
Hoe worden reviews gerangschikt?
Reviews worden weergegeven van nieuw naar oud. Wanneer een provider reviews van geverifieerde klanten heeft ontvangen, worden standaard alleen de reviews van geverifieerde klanten weergegeven. U kunt alle reviews weergeven door de optie 'Alleen geverifieerde klanten' uit te schakelen. Bovendien kan de gebruiker ervoor kiezen om alleen reviews weer te geven die een bepaalde review hebben gekregen, door het bijbehorende vakje aan te vinken.
Hoe wordt de score berekend?
De review is het gewogen gemiddelde van alle reviews die de provider heeft ontvangen. Wij hebben ervoor gekozen om meer gewicht te geven aan reviews van geverifieerde klanten en recente reviews. Daarom is voor een bepaalde review de weegfactor P gelijk aan x * y, waarbij x gelijk is aan 2 als de review afkomstig is van een geverifieerde klant of aan 1 als de review afkomstig is van een niet-geverifieerde klant; en waarbij y gelijk is aan 1,25 voor een kennisgeving die jonger is dan 1 jaar, 1 voor een kennisgeving die tussen 1 en 2 jaar oud is, 0,75 voor een kennisgeving die tussen 2 en 3 jaar oud is, 0,5 voor een kennisgeving die tussen 3 en 4 jaar oud is, of 0,25 voor een kennisgeving die ouder is dan 4 jaar.
Als je de leverancier vertegenwoordigt die het onderwerp is van de online review, bieden we je twee gratis manieren om te reageren op een gepubliceerde review.
1. Als u twijfelt aan de echtheid van de review, kunt u ons dat laten weten door een e-mail te sturen naar [email protected]. Vermeld het referentienummer van de review () en geef de redenen voor uw opmerking.
2. U kunt contact met ons opnemen via [email protected] om ons te vragen u toegang te verlenen, zodat u kunt reageren op elk van de gepubliceerde review. Het antwoord wordt net onder de betreffende review gepubliceerd.
Selectra's review van Budget Thuis
Ontdek in het overzicht hieronder de voor- en nadelen van Budget Thuis.
✔️ Positieve Budget Thuis reviews | ❌ Negatieve Budget Thuis reviews |
---|---|
|
|
Maaikes mening over Budget Thuis
Budget Thuis is een goede en zeer uitgebreide aanbieder met naast een telecom aanbod ook een energie-aanbod. Dankzij de combinatie van telecom en energie is Budget Thuis uniek in zijn aanbod. Bovendien behoren ze tot de goedkopere providers in Nederland.
Maaike Zahn
Telecom expert Selectra

Wil je een abonnement afsluiten bij Budget Thuis? Sluit zelf snel en eenvoudig online een Budget Thuis abonnement af (Officiële Selectra-partner).
Budget Thuis review over de klantenservice
Budget Internet en Budget Mobiel beschikken over verschillende klantenservices. Budget Mobiel beschikt over een beperkte klantenservice. Met Budget Mobiel contact opnemen kan namelijk via de online chat of door een terugbelverzoek in te dienen.
Hoewel de toevoeging van een terugbelverzoek positief is, aangezien men dan geen belkosten hoeft te maken, is deze contactmogelijkheid enkel beschikbaar voor klanten van Budget Mobiel. Als je nog geen klant bent, kun je dus enkel via de online chat de klantenservice bereiken.
Ook Budget Internet beschikt over een beperkte klantenservice. Met Budget Internet contact opnemen kan telefonisch of via de online chat. Het telefoonnummer van de Budget Internet klantenservice is niet gratis, je dient dus de normale belkosten te betalen.
Bij Selectra vinden we contactmogelijkheden van Budget Thuis redelijk beperkt, zeker voor korte, snelle vragen die niet door de chatbot beantwoord kunnen worden en nu de wachttijd voor de telefonische klantenservice langer is dan normaal. Een mailadres of contactformulier zou al een grote toevoeging zijn.
Budget Thuis internet review
Budget Internet biedt verschillende internetabonnementen aan, die onderling verschillen in de netwerkverbinding (kabel en glasvezel) en de internetsnelheid. Dit vinden wij erg positief, vooral omdat Budget Internet glasvezelabonnementen aanbiedt met lagere internetsnelheden en tegen zeer scherpe prijzen.
Daarnaast behoren de Budget Internet abonnementen tot de goedkoopste in de markt behoren, mede door de zeer interessante promoties. Bovendien maken ze gebruik van de netwerken van KPN, die zeer uitgebreid zijn.
Budget Thuis reviews op andere platformen
In onze review van Budget Thuis kijken wij ook naar de beoordelingen die Budget Thuis heeft ontvangen op andere review platformen, zoals Trustpilot.
Klanten van Budget Internet beoordelen deze telecom aanbieder op Trustpilot met een 3,4/5 (n.a.v. 1.512 reviews). Op Kiyoh krijgt Budget Internet een beoordeling van 8,5/10 (n.a.v. 2.382 reviews). Budget Internet heeft naar aanleiding van 3.343 reviews een score van 2,8/5 ontvangen op Google. Klanten van Budget Mobiel beoordelen deze telecom aanbieder op Trustpilot met een 2,2/5 (n.a.v. 1.298 reviews). Op Kiyoh krijgt Budget Mobiel een beoordeling van 7,3/10 (n.a.v. 1.700 reviews). Budget Mobiel heeft naar aanleiding van 1 review een score van 1/5 ontvangen op Selectra.Negatieve Budget Thuis reviews
Het is bijna onvermijdelijk voor een grote telecom aanbieder als Budget Thuis om geen klachten te ontvangen van klanten. Naast goede Budget Thuis reviews, zijn er ook minder goede meningen online te vinden. Mocht je een officiële klacht willen indienen, dan kan dat door contact op te nemen met de klantenservice.
Als je er samen met de Budget Thuis klantenservice niet uitkomt binnen een redelijk termijn, dan kun je besluiten om het contract te laten ontbinden. Jouw abonnement wordt dan stopgezet, zonder dat jij een opzegboete dient te betalen. Dit is echter enkel het geval als de klacht ernstig genoeg is. In sommige gevallen kun je ook geld terugkrijgen voor de periode dat de dienst niet goed werkte, waarbij je wel bewijzen moet kunnen aanleveren dat je toen ook al klachten hebt ingediend.
Daarnaast is het ook mogelijk om het probleem te melden bij de Autoriteit Consument en Markt. Je kunt hierbij kiezen tussen het melden van een probleem met een bedrijf, een probleem met een online dienst of platform en ongewenste telefoontjes.
Waarom klant worden bij Budget Thuis?
Er zijn verschillende redenen waarom klant worden bij Budget Thuis aantrekkelijk is. Hieronder vind je de belangrijkste voordelen van Budget Thuis:
- Budget Thuis heeft een groot aanbod met geschikte abonnementen voor ieder.
- Budget Thuis maakt gebruik van de zeer uitgebreide netwerken van KPN.
- De Budget Internet abonnementen behoren tot de goedkoopste in de markt.
- Ontvang korting bij het combineren van Budget Mobiel met Budget Internet of Budget Energie.
Hoe kun je klant worden bij Budget Thuis?
Ben je na het lezen van de Budget Thuis review overtuigd en wil je bij Budget Thuis klant worden? Je kunt op de volgende manieren een contract bij Budget Thuis afsluiten:
- Via de Budget Internet website
- Via de Budget Mobiel website
- Telefonisch: 020 224 06 62 (enkel voor sim-only)

Wil je een abonnement afsluiten bij Budget Thuis? Sluit zelf snel en eenvoudig online een Budget Thuis abonnement af (Officiële Selectra-partner).
Ontdek de reviews van andere telecom aanbieders
Review Ben
Review Caiway
Review Canal Digitaal
Review Delta
Review edpnet
Review Freedom Internet
Review Gofiber
Review hollandsnieuwe
Review Jonaz
Review KPN
Review Lebara
Review Let's Go Mobile
Review Lyca Mobile
Review Mixtus
Review Odido
Review Online.nl
Review Simpel
Review Simyo
Review Solcon
Review Starlink
Review Vodafone
Review Youfone
Review Ziggo
Selectra heeft een partnership met deze entiteit. Wanneer je op een link klikt, zul je doorverwezen worden naar de website van onze partner. Selectra krijgt een commissie voor elk afgesloten abonnement, maar de prijs blijft hetzelfde voor de klant.
Mijn ervaring met Budget Energie is ronduit slecht. Op 9 december zou mijn overstap van KPN naar Budget Energie plaatsvinden, maar het is nu 23 december en ik zit nog steeds zonder werkend internet. Wat deze situatie nog frustrerender maakt, is de gebrekkige communicatie vanuit Budget Energie. Er wordt niet uitgelegd waarom het misgaat, en er lijkt geen duidelijke oplossing in zicht. De snelheid en urgentie waarmee mijn probleem wordt aangepakt, laten veel te wensen over. Als klant voel ik me compleet genegeerd. Tot op heden is er niet eens gesproken over compensatie voor de schade die ik door dit langdurige probleem heb geleden. Budget Energie heeft mijn vertrouwen volledig geschaad.
Voir plus Voir moins