Klanten van Budget Alles-in-1 beoordelen deze telecom aanbieder op Trustpilot met een 3,6/5 (n.a.v. 1.233 reviews). Op Kiyoh krijgt Budget Alles-in-1 een beoordeling van 8,5/10 (n.a.v. 2.266 reviews). Klanten van Budget Mobiel beoordelen deze telecom aanbieder op Trustpilot met een 2,7/5 (n.a.v. 1.030 reviews). Op Kiyoh krijgt Budget Mobiel een beoordeling van 7,5/10 (n.a.v. 1.441 reviews). Ontdek hier de Selectra Budget Thuis review en beoordelingen.
Selectra's review van Budget Thuis
Budget Thuis is een telecom provider met abonnementen voor sim-only, alles-in-1 en energie, waardoor ze een unieke provider zijn. Ze zijn een onafhankelijke telecom provider en maken gebruik van de netwerken van KPN.
Positieve Budget Thuis reviews | Negatieve Budget Thuis reviews |
---|---|
|
|
Wil je een abonnement afsluiten bij Budget Alles-in-1? Sluit zelf snel en eenvoudig online een Budget alles-in-1 abonnement af (Officiële Selectra-partner).
Budget alles-in-1 abonnement afsluiten
Budget Mobiel review
In onze review van Budget Mobiel kijken wij ook naar de beoordelingen die Budget Mobiel heeft ontvangen bij Selectra zelf en op andere review platformen, zoals Trustpilot.
Reviewplatform | Beoordeling | Aantal reviews |
---|---|---|
Trustpilot | 2,7/5 | 1.030 |
Kiyoh | 7,5/10 | 1.441 |
Laatst geüpdate op 07-10-2024
Budget Mobiel review over de klantenservice
Budget Mobiel beschikt over een beperkte klantenservice. Met Budget Mobiel contact opnemen kan namelijk via de online chat of door een terugbelverzoek in te dienen.
Hoewel de toevoeging van een terugbelverzoek positief is, aangezien men dan geen belkosten hoeft te maken, is deze contactmogelijkheid enkel beschikbaar voor klanten van Budget Mobiel. Als je nog geen klant bent, kun je dus enkel via de online chat de klantenservice bereiken.
Zeker voor korte, snelle vragen die niet door de chatbot beantwoord kunnen worden, is het hebben van enkel een chatbot nadelig. Een mailadres of contactformulier zou al een grote toevoeging zijn.
Waarom klant worden bij Budget Mobiel?
Er zijn verschillende redenen waarom klant worden bij Budget Mobiel aantrekkelijk is. Zo hebben ze een ruim aanbod, met een geschikt abonnement voor iedereen en met goede prijzen.
Hieronder zie je de belangrijkste voordelen van Budget Mobiel:
- Budget Mobiel heeft een groot aanbod met geschikte abonnementen voor ieder.
- Budget Mobiel maakt gebruik van het zeer uitgebreide netwerk van KPN.
- Ontvang korting bij het combineren van sim-only met Budget Alles-in-1 of Budget Energie.
Hoe kun je klant worden bij Budget Mobiel?
Het is op verschillende manieren mogelijk om een abonnement bij Budget Mobiel af te sluiten:
- Via de Budget Mobiel website
- Telefonisch: 020 224 06 62
Wil je een abonnement afsluiten bij Budget Mobiel? Sluit zelf snel en eenvoudig online een Budget mobiel abonnement af (Officiële Selectra-partner).
Budget mobiel abonnement afsluiten
Budget Alles-in-1 review
In onze review van Budget Alles-in-1 kijken wij ook naar de beoordelingen die Alles-in-1 Mobiel heeft ontvangen bij Selectra zelf en op andere review platformen, zoals Trustpilot.
Reviewplatform | Beoordeling | Aantal reviews |
---|---|---|
Trustpilot | 3,6/5 | 1.233 |
Kiyoh | 8,5/10 | 2.266 |
Laatst geüpdate op 07-10-2024
Budget Alles-in-1 review over de klantenservice
Budget Alles-in-1 beschikt over een beperkte klantenservice. Met Budget Alles-in-1 contact opnemen kan telefonisch of via de online chat. Het telefoonnummer van de Budget Alles-in-1 klantenservice is niet gratis, je dient dus de normale belkosten te betalen.
Bij Selectra vinden we deze contactmogelijkheden redelijk beperkt, zeker voor korte, snelle vragen die niet door de chatbot beantwoord kunnen worden en nu de wachttijd voor de telefonische klantenservice langer is dan normaal. Een mailadres of contactformulier zou al een grote toevoeging zijn.
Budget Alles-in-1 internet review
Budget Alles-in-1 biedt verschillende internetabonnementen aan, die onderling verschillen in de netwerkverbinding (kabel en glasvezel) en de internetsnelheid. Dit vinden wij erg positief, vooral omdat Budget Alles-in-1 glasvezelabonnementen aanbiedt met lagere internetsnelheden en tegen zeer scherpe prijzen.
Daarnaast behoren de Budget Alles-in-1 internetabonnementen tot de goedkoopste in de markt behoren, mede door de zeer interessante promoties. Bovendien maken ze gebruik van de netwerken van KPN, die zeer uitgebreid zijn.
Waarom klant worden bij Budget Alles-in-1?
Er zijn verschillende redenen waarom klant worden bij Budget Alles-in-1 aantrekkelijk is. Zo hebben ze een ruim aanbod, met een geschikt abonnement voor iedereen en met scherpe prijzen.
Hieronder zie je de belangrijkste voordelen van Budget Alles-in-1:
- Budget Alles-in-1 heeft een groot aanbod met geschikte abonnementen voor ieder.
- De Budget Alles-in-1 abonnementen behoren tot de goedkoopste in de markt.
- Budget Alles-in-1 maakt gebruik van het zeer uitgebreide netwerk van KPN.
- Ontvang korting bij het combineren van alles-in-1 met Budget Mobiel of Budget Energie.
Hoe kun je klant worden bij Budget Alles-in-1?
Het is enkel via de Budget Alles-in-1 website mogelijk om een contract voor internet met eventueel televisie en/of vaste telefonie bij Budeget Alles-in-1 af te sluiten.
Wil je een abonnement afsluiten bij Budget Alles-in-1? Sluit zelf snel en eenvoudig online een Budget alles-in-1 abonnement af (Officiële Selectra-partner).
Budget alles-in-1 abonnement afsluiten
Negatieve Budget Thuis reviews
Het is bijna onvermijdelijk voor een grote telecom aanbieder als Budget Thuis om geen klachten te ontvangen van klanten. Naast goede Budget Thuis reviews, zijn er ook minder goede meningen online te vinden.
Heb jij zelf een slechte ervaring met Budget Thuis? Voor het indienen van een klacht dien je allereerst met Budget Thuis zelf contact op te nemen. Mochten jullie er gezamenlijk niet uit komen binnen een redelijk termijn en is de klacht ernstig genoeg, dan kan het contract zonder opzegboete ontbonden worden.
Mocht de dienst al een langere periode niet goed werken en heb je hierover al vaker melding gedaan bij Budget Thuis, dan is het in sommige gevallen ook mogelijk om geld terug te krijgen voor de periode dat de dienst niet goed werkte.
Daarnaast is het ook mogelijk om het probleem te melden bij de Autoriteit Consument en Markt. Je kunt hierbij kiezen tussen het melden van een probleem met een bedrijf, een probleem met een online dienst of platform en ongewenste telefoontjes.