Budget Mobiel en Internet contactgegevens

Laatste update op
minuten lezen
Budget Thuis contact

De Budget Mobiel klantenservice is op andere manieren de bereiken als de Budget Internet klantenservice. Zo kun je Budget Internet bellen op: 020 205 55 55, terwijl Budget Mobiel enkel via de online chat te bereiken is.

Hoe neem je met Budget Thuis contact op?

Budget Thuis beschikt over verschillende klantenservices. Je kunt de Budget Mobiel klantenservice namelijk niet op dezelfde manier bereiken als de Budget Internet klantenservice. In beide gevallen kun je ook terecht in de MijnBudget klantenzone.

Wil je voor energie met Budget Thuis contact opnemen? De Budget Energie klantenservice heeft apart contactmogelijkheden.

Hoe neem je met Budget Mobiel contact op?

De Budget Mobiel klantenservice kun je enkel bereiken via de online chat, waarbij je zowel kunt chatten met de digitale assistent als de klantenservice van Budget Mobiel.

Daarnaast kun je ook een terugbelverzoek indienen via de MijnBudget klantenzone. Je zult dan binnen twee werkdagen teruggebeld worden.

Je kunt ook een kijkje nemen op de pagina met veelgestelde vragen over Budget Mobiel op de website van Budget Thuis. Op deze pagina vind je bovendien de online chat.

Sluit snel en eenvoudig online een contract af bij Budget-mobiel
logo Budget-mobiel

Wil je een abonnement afsluiten bij budget-mobiel? Sluit zelf snel en eenvoudig online een Budget-mobiel abonnement af (Officiële Selectra-partner).

Budget-mobiel abonnement afsluiten

Openingstijden Budget Mobiel klantenservice

Je kunt enkel via de online chat met Budget Mobiel contact opnemen. De digitale assistent is 24/7 beschikbaar, waar je enkel met de klantenservice kunt chatten op werkdagen van 9:00 - 18:00 uur en op zaterdag van 10:00 - 14:00 uur.

Hoe neem je met Budget Internet contact op?

De Budget Internet klantenservice kun je zowel telefonisch als via de online chat bereiken, waarbij je zowel kunt chatten met de digitale assistent als de klantenservice van Budget Internet. Het Budget Thuis telefoonnummer is: 020 205 55 55.

Je kunt ook een kijkje nemen op de pagina met veelgestelde vragen over Budget Internet, waar je tevens de online chat vindt, of op de probleemoplosser pagina.

Openingstijden Budget Internet klantenservice

Je kunt zowel via de chat als telefonisch met Budget Internet contact opnemen. De digitale assistent is 24/7 beschikbaar, waar je enkel de klantenservice kunt bellen of met hen kunt chatten op werkdagen van 8:30 - 19:30 uur en op zaterdag van 10:00 - 16:00 uur.

Kun je gratis met Budget Internet contact opnemen?

Voor het bellen van de Budget Internet klantenservice betaal je de normale belkosten. Het is niet mogelijk om gratis met Budget Internet contact op te nemen.

Met Budget Thuis contact opnemen om klant te worden

Je kunt zelf snel en eenvoudig via de Budget Mobiel pagina of de Budget Internet pagina op de Budget Thuis website een abonnement afsluiten bij deze telecom provider. Je hoeft enkel je Budget Mobiel of Internet abonnement samen te stellen en vervolgens het bestelproces te doorlopen.

Tijdens het bestelproces kun je aangeven dat je gebruik wilt maken van de overstapservice (Budget Internet) of de nummerbehoudoptie als je jouw huidige telefoonnummer wilt behouden (Budget Mobiel). Als je hiervoor kiest, zal Budget Thuis bovendien jouw abonnement bij je huidige telecom aanbieder voor jou opzeggen. Zelf hoef je verder niets meer te doen.

Indien je hulp wilt ontvangen met een abonnement afsluiten, kun je via een van de contactmogelijkheden met Budget Thuis contact opnemen of de pagina's met veelgestelde vragen bekijken.

Sluit snel en eenvoudig online een contract af bij Budget Thuis
logo Budget Thuis

Wil je een abonnement afsluiten bij budget-thuis? Sluit zelf snel en eenvoudig online een Budget Thuis abonnement af (Officiële Selectra-partner).

Budget Thuis abonnement afsluiten

Veelgestelde vragen over met Budget Thuis contact opnemen

Hoe stuur ik een e-mail naar Budget Thuis?

Noch Budget Mobiel noch Budget Internet beschikt over een mailadres of een online contactformulier waarop je de klantenservice kunt mailen. Als je schriftelijk met Budget Internet of Mobiel contact wilt opnemen, kun je gebruik maken van de online chats op de website.

Wat is het telefoonnummer van Budget Thuis?

Het Budget Internet telefoonnummer is: 020 205 55 55. Dit telefoonnummer is op werkdagen bereikbaar van 8:30 - 19:30 uur en op zaterdag van 10:00 - 16:00 uur.

Is het nummer 020 205 55 55 gratis?

Nee, het nummer 020 205 55 55 is niet gratis te bellen. Dit houdt in dat je altijd jouw normale belkosten dient te betalen als je telefonisch met Budget Internet contact opneemt.

Hoe kun je Budget Mobiel bellen?

Er bestaat geen telefoonnummer waarop je de Budget Mobiel klantenservice contact kunt opnemen.

Hoe kun je een klacht indienen bij Budget Thuis?

Als je niet tevreden bent over Budget Thuis, kun je het beste allereerst met Budget Thuis contact opnemen. Voor klachten over Budget Mobiel kun je een mail sturen naar: [email protected]. De Budget Mobiel klantenservice zal proberen om binnen een werkdag bij jou terug te komen.

Als je een klacht hebt over Budget Internet, kun je via het online klachtenformulier of per post met Budget Internet contact opnemen, waarna de Budget Internet klantenservice zal proberen om binnen vijf werkdagen een ontvangstbevestiging van de klacht te sturen en om binnen vijftien werkdagen een definitieve reactie op de klacht te geven.

Budget Internet
Klantenservice, t.a.v. Klachtencoördinator
Postbus 11950
1001 GZ, Amsterdam

Kom je er met de Budget Thuis klantenservice niet uit, dan kun je een klacht indienen bij de Autoriteit Consument en Markt. Zij zullen vervolgens bemiddelen tussen jou en Budget Thuis om tot een oplossing te komen.

Hoe kun je een Budget Thuis verhuis regelen?

Als je een Budget Mobiel abonnement hebt, is het voldoende om in MijnBudget jouw adres te wijzigen. Ook bij een Budget Internet abonnement dien je naar MijnBudget te gaan, waar je bij jouw adres op "Verhuizen doorgeven" klikt en vervolgens alle gegevens van de verhuizing invult. Je dient dit veertien dagen voor de verhuizing te doen.

Vond je deze informatie nuttig? 98% van de 64 stemmen vond de informatie nuttig.

Selectra heeft een affiliate partnership met deze entiteit. Wanneer je op deze link klikt, zul je doorverwezen worden naar de website van onze partner. Selectra krijgt een commissie voor elk afgesloten abonnement, maar de prijs blijft hetzelfde voor de klant.

Logo

Ben jij bij Budget Thuis klant (geweest)? Deel jouw ervaring!

Laat een review achter
Selecteer een datum in het afgelopen jaar, tot vandaag.
Meer informatie over de verwerking van mijn gegevens.
CAPTCHA
Deze vraag is om te controleren dat u een mens bent, om geautomatiseerde invoer (spam) te voorkomen.

* Verplicht veld


Sluit een Budget Thuis abonnement af

Sluit een Budget Thuis abonnement af

Sluit snel en eenvoudig online een abonnement bij Budget Thuis af.