Budget Alles-in-1 en Mobiel contactgegevens

Laatste update op
minuten lezen
Budget Thuis contact

De Budget Mobiel klantenservice is op andere manieren de bereiken als de Budget Alles-in-1 klantenservice. Zo kun je Budget Alles-in-1 bellen op: 020 205 55 55, terwijl Budget Mobiel enkel via de online chat te bereiken is.

Hoe neem je met Budget Thuis contact op?

Budget Thuis beschikt over verschillende klantenservices. Je kunt de Budget Mobiel klantenservice namelijk niet opdezelfde manier bereiken als de Budget Alles-in-1 klantenservice. In beide gevallen kun je ook terecht in de MijnBudget klantenzone.

Wil je voor energie met Budget Thuis contact opnemen? De Budget Energie klantenservice heeft apart contactmogelijkheden.

Hoe neem je met Budget Mobiel contact op?

De Budget Mobiel klantenservice kun je enkel bereiken via de online chat, waarbij je zowel kunt chatten met de digitale assistent als de klantenservice van Budget Mobiel. Daarnaast kun je ook een terugbelverzoek indienen via de MijnBudget klantenzone. Je zult dan binnen twee werkdagen teruggebeld worden.

Je kunt ook een kijkje nemen op de pagina met veelgestelde vragen over Budget Mobiel op de website van Budget Thuis. Op deze pagina vind je bovendien de online chat.

Sluit snel en eenvoudig online een contract af bij Budget mobiel
logo Budget mobiel

Wil je een abonnement afsluiten bij Budget Mobiel? Sluit zelf snel en eenvoudig online een Budget mobiel abonnement af (Officiële Selectra-partner).

Budget mobiel abonnement afsluiten

Sim-only vergelijken

Openingstijden Budget Mobiel klantenservice

Je kunt enkel via de online chat met Budget Mobiel contact opnemen. De digitale assistent is 24/7 beschikbaar, waar je enkel met de klantenservice kunt chatten op werkdagen van 9:00 - 18:00 uur en op zaterdag van 10:00 - 14:00 uur.

Voor een klacht met Budget Mobiel contact opnemen

Als je een klacht hebt over Budget Mobiel, kun je via de mail met Budget Mobiel contact opnemen: [email protected]. De klantenservice van Budget Mobiel zal proberen om binnen een werkdag bij jou terug te komen.

Hoe neem je met Budget Alles-in-1 contact op?

De Budget Alles-in-1 klantenservice kun je zowel telefonisch als via de online chat bereiken, waarbij je zowel kunt chatten met de digitale assistent als de klantenservice van Budget Alles-in-1. Het Budget Thuis telefoonnummer is: 020 205 55 55.

Je kunt ook een kijkje nemen op de pagina met veelgestelde vragen over Budget Alles-in-1, waar je tevens de online chat vindt, of op de probleemoplosser pagina.

Sluit snel en eenvoudig online een contract af bij Budget alles-in-1
logo Budget alles-in-1

Wil je een abonnement afsluiten bij Budget Alles-in-1? Sluit zelf snel en eenvoudig online een Budget alles-in-1 abonnement af (Officiële Selectra-partner).

Budget alles-in-1 abonnement afsluiten

Alles-in-1 vergelijken

Openingstijden Budget Alles-in-1 klantenservice

Je kunt zowel via de chat als telefonisch met Budget Alles-in-1 contact opnemen. De digitale assistent is 24/7 beschikbaar, waar je enkel de klantenservice kunt bellen of met hen kunt chatten op werkdagen van 8:30 - 19:30 uur en op zaterdag van 10:00 - 16:00 uur.

Kun je gratis met Budget Alles-in-1 contact opnemen?

Voor het bellen van de Budget Alles-in-1 klantenservice betaal je de normale belkosten. Het is niet mogelijk om gratis met Budget Alles-in-1 contact op te nemen.

Voor een klacht met Budget Alles-in-1 contact opnemen

Als je een klacht hebt over Budget Alles-in-1, kun je via het online klachtenformulier of per post met Budget Alles-in-1 contact opnemen.

Budget Alles-in-1
Klantenservice, ta.v. Klachtencoördinator
Postbus 11950
1001 GZ, Amsterdam

De klantenservice van Budget Alles-in-1 zal proberen om binnen vijf werkdagen een ontvangstbevestiging van de klacht te sturen en om binnen vijftien werkdagen een definitieve reactie op de klacht te geven.

Met Budget Thuis contact opnemen om klant te worden

Je kunt zelf snel en eenvoudig via de Budget Mobiel pagina of de Budget Alles-in-1 pagina op de Budget Thuis website een abonnement afsluiten bij deze telecom provider. Je hoeft enkel je Budget Mobiel of Alles-in-1 abonnement samen te stellen en vervolgens het bestelprcoes te doorlopen.

Tijdens het bestelproces kun je aangeven dat je gebruik wilt maken van de overstapservice (Budget Alles-in-1) of de nummerbehoudoptie als je jouw huidige telefoonnummer wilt behouden (Budget Mobiel). Als je hiervoor kiest, zal Budget Thuis bovendien jouw abonnement bij je huidige telecom aanbieder voor jou opzeggen. Zelf hoef je verder niets meer te doen.

Indien je hulp wilt ontvangen met een abonnement afsluiten, kun je via een van de contactmogelijkheden met Budget Thuis contact opnemen of de pagina's met veelgestelde vragen bekijken.

Sluit snel en eenvoudig online een contract af bij Budget alles-in-1
logo Budget alles-in-1

Wil je een abonnement afsluiten bij Budget Alles-in-1? Sluit zelf snel en eenvoudig online een Budget alles-in-1 abonnement af (Officiële Selectra-partner).

Budget alles-in-1 abonnement afsluiten

Alles-in-1 vergelijken

Budget Thuis review

Ben jij momenteel klant bij Budget Thuis of ben je recentelijk bij Budget Thuis klant geweest? Laat dan een review achter over jouw ervaringen met Budget Thuis!

Vond je deze informatie nuttig? 100% van de 43 stemmen vond de informatie nuttig.

Selectra heeft een affiliate partnership met deze entiteit. Wanneer je op deze link klikt, zul je doorverwezen worden naar de website van onze partner. Selectra krijgt een commissie voor elk afgesloten abonnement, maar de prijs blijft hetzelfde voor de klant.

Sluit een Budget Thuis abonnement af

Sluit een Budget Thuis abonnement af

Sluit snel en eenvoudig online een abonnement bij Budget Thuis af.