Klanten van 50+ mobiel beoordelen deze telecom aanbieder op Trustpilot met een 4,4/5 (n.a.v. 24.404 reviews). Op Google krijgt 50+ mobiel een beoordeling van 4,5/5 (n.a.v. 1.621 reviews). Ontdek hier de Selectra 50+ mobiel review en beoordelingen.
Selectra's review van 50+ mobiel
50+ mobiel is een telecom provider die zich voornamelijk richt op 50+'ers, met een eenvoudig en recht door zee aanbod. Ze zijn een onafhankelijke telecom provider die gebruik maakt van het netwerk van Vodafone.
Positieve 50+ mobiel reviews | Negatieve 50+ mobiel reviews |
---|---|
|
|

Wil je een abonnement afsluiten bij 50+ mobiel? Sluit zelf snel en eenvoudig online een 50+ mobiel abonnement af (Officiële Selectra-partner).
50+ mobiel review over de klantenservice
50+ mobiel beschikt over een kleine klantenservice. Met 50+ mobiel contact opnemen kan telefonisch, per mail of via de online chat. Er bestaan geen winkels waarbij je langs kunt gaan.
De klantenservice van 50+ mobiel is in onze ogen voldoende, aangezien 50+ mobiel zich op 50+'ers richt en daar hun contactmogelijkheden op af heeft gestemd. Als nadelig kan echter ervaren worden dat je als klant te maken krijgt met een keuzemenu als je 50+ mobiel belt.
50+ mobiel reviews van (oud-)klanten
In onze review van 50+ mobiel kijken wij ook naar de beoordelingen die 50+ mobiel heeft ontvangen bij Selectra zelf en op andere review platformen, zoals Trustpilot en Google.
Reviewplatform | Beoordeling | Aantal reviews |
---|---|---|
Trustpilot | 4,4/5 | 24.404 |
4,5/5 | 1.621 |
Laatst geüpdate op 02-01-2025
Negatieve 50+ mobiel ervaringen
Het is bijna onvermijdelijk voor een telecom aanbieder om geen klachten te ontvangen van klanten. Naast goede 50+ mobiel reviews, zijn er ook minder goede meningen online te vinden. Mocht je een officiële klacht willen indienen, dan kan dat door contact op te nemen met de klantenservice.
Als je er samen met de 50+ mobiel klantenservice niet uitkomt binnen een redelijk termijn, dan kun je besluiten om het contract te laten ontbinden. Jouw abonnement wordt dan stopgezet, zonder dat jij een opzegboete dient te betalen. Dit is echter enkel het geval als de klacht ernstig genoeg is.
In sommige gevallen kun je ook geld terugkrijgen voor de periode dat de dienst niet goed werkte, waarbij je wel bewijzen moet kunnen aanleveren dat je toen ook al klachten hebt ingediend.
Daarnaast is het ook mogelijk om het probleem te melden bij de Autoriteit Consument en Markt. Je kunt hierbij kiezen tussen het melden van een probleem met een bedrijf, een probleem met een online dienst of platform en ongewenste telefoontjes.
Waarom klant worden bij 50+ mobiel?
Er zijn verschillende redenen waarom klant worden bij 50+ mobiel aantrekkelijk is. Zo hebben ze een compleet aanbod, met een geschikt sim-only abonnement voor het merendeel van de mensen en een speciale voordeelwinkel voor hun klanten.
Hieronder zie je de belangrijkste voordelen van 50+ mobiel:
- 50+ mobiel hanteert superscherpe prijzen.
- 50+ mobiel heeft een goede informatievoorziening middels video's.
- Je kunt als klant bij 50+ mobiel genieten voor speciale kortingen en aanbiedingen in de voordeelwinkel.
Hoe kun je klant worden bij 50+ mobiel?
Het is op verschillende manieren mogelijk om een abonnement bij 50+ mobiel af te sluiten:
- Via de 50+ mobiel website
- Telefonisch: 088 228 2288
- Via WhatsApp: 06 356 22 236

Wil je een abonnement afsluiten bij 50+ mobiel? Sluit zelf snel en eenvoudig online een 50+ mobiel abonnement af (Officiële Selectra-partner).