vraagteken
vraagteken_mobile

Gratis advies over energiezaken

Bel Selectra voor advies over energiecontracten of om over te stappen. (Wachttijd bedraagt momenteel: 1 minuut)

Advertentie - Selectra
vraagteken
vraagteken_mobile

Gratis adviesdienst gas en elektriciteit

Selectra belt je gratis terug tijdens de openingsuren of vergelijk gratis met onze energievergelijker.

Advertentie - Selectra 

Vandebron contact klantenservice: alle contactgegevens

Laatste update op
minuten lezen
Vandebron contact

De Vandebron klantenservice is telefonisch bereikbaar op: 0880 444 555. Dit nummer is beschikbaar van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur. De klantenservice is tevens per e-mail beschikbaar op: [email protected].

Vandebron contact klantenservice

De Vandebron klantenservice is op een aantal verschillende manieren te bereiken. Voor vragen is het aan te raden om eerst de contactpagina van deze leverancier te raadplegen met een overzicht van alle veelgestelde vragen.

Hieronder vind je alle contactgegevens van de Vandebron klantenservice.

Contactgegevens Vandebron klantenservice
ContactmethodeContactgegevens
Vandebron telefoonnummer0880 444 555
Contract opzeggen en overstappen*
Terugbelverzoek informatie energie*
Vandebron e-mailadres[email protected]
Sociale mediaFacebook

*Telefonische dienstverlening beheerd door Selectra die je verhuizing en overstap van leverancier verzorgt en je doorverwijst naar het beste partneraanbod dat het beste bij je past.

logo vandebron
logo vandebron

Word nu klant bij Vandebron (Officiële Selectra-partner)

Bereken je maandelijkse prijs voor gas en/of stroom bij Vandebron.

Voor minder urgente vragen is het aan te raden om je vraag te stellen per e-mail of op Facebook. Je zult binnen een paar werkdagen een reactie ontvangen van de klantenservice. Voor urgente vragen kan je de klantenservice telefonisch bereiken.

Is Vandebron bellen gratis?

Bij het Vandebron telefoonnummer betaal je de gebruikelijke belkosten. Er worden dus geen extra kosten in rekening gebracht. Je verbruikt enkel belminuten uit je abonnement.

Openingsuren Vandebron klantenservice

De klantenservice van Vandebron is telefonisch te bereiken van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur. In het weekend en op feestdagen is de Vandebron klantenservice niet bereikbaar.

Buiten de openingsuren is het uiteraard ook mogelijk om een bericht achter te laten op Facebook of een e-mail te sturen naar het bovenstaande e-mailadres. Verder hebben alle klanten van Vandebron toegang tot de Mijn Vandebron klantenzone. In deze klantenzone is het mogelijk om een aantal zaken betreffende je energiecontract zelf te beheren, waaronder het inzien van al je facturen en aanpassen van persoonlijke gegevens.

vraagteken
vraagteken_mobile

Gratis advies over energiezaken

Bel Selectra voor advies over energiecontracten of om over te stappen. (Wachttijd bedraagt momenteel: 1 minuut)

Advertentie - Selectra
vraagteken
vraagteken_mobile

Gratis adviesdienst gas en elektriciteit

Selectra belt je gratis terug tijdens de openingsuren of vergelijk gratis met onze energievergelijker.

Advertentie - Selectra 

Adres Vandebron Nederland

Het kantoor van Vandebron is te vinden in Amsterdam aan de Grote Bickersstraat op het onderstaande adres. Let op dat dit geen klantenkantoor is en je dus niet zonder afspraak langs kunt gaan voor vragen. Neem eerst contact op met de klantenservice voor het maken van een afspraak.

Vandebron
Grote Bickersstraat 2a, t/ 2h
1013 KS Amsterdam

  • KvK-nummer: 59394218
  • Btw-nummer: NL853458194B01

Vandebron contacteren om klant te worden

Ben je overtuigd door het aanbod van Vandebron? Om klant te worden bij deze leverancier is het niet nodig om contact op te nemen met de klantenservice. Je kunt op de website van Vandebron al je gegevens gemakkelijk invullen, waarna je een overzicht te zien krijgt van de verschillende contracten, voorwaarden en geschatte maandelijkse kosten.

Na het aanvragen van je contract, zal Vandebron automatisch de overstap in gang zetten. Vandebron zal tevens contact opnemen met je oude energieleverancier voor de opzegging van je contract. Hier hoef je zelf geen actie voor te ondernemen.

logo vandebron
logo vandebron

Word nu klant bij Vandebron (Officiële Selectra-partner)

Bereken je maandelijkse prijs voor gas en/of stroom bij Vandebron.

Vandebron contact voor opzeggen contract

Ben je niet tevreden met de diensten van Vandebron, heb je een betere aanbieding gevonden of is er een andere reden dat je het contract met Vandebron wilt opzeggen? Om je Vandebron contract op te zeggen zal je contact op moeten nemen met de klantenservice. We adviseren om dit per e-mail te doen om de opzegging geschreven te hebben. Voor een urgente opzegging zal het in veel gevallen sneller zijn om de klantenservice telefonisch te contacteren.

Contracten met een bepaalde looptijd kunnen niet zomaar worden opgezegd als de looptijd nog niet is afgelopen. Enkel met een reden (overlijden, verhuizing naar het buitenland, etc), kan het contract zonder opzegvergoeding worden verbroken.

Stap je over? Dan is het niet nodig om je contract op te zeggen. Je nieuwe energieleverancier zal het contract automatisch opzeggen zodra je een nieuw contract hebt afgesloten.

Nieuwe energieleverancier vinden?

Energie vergelijken doe je met Selectra.

spaarvarken

Bespaar op je energiefactuur

Bel Selectra voor advies over energiecontracten of om over te stappen. (Wachttijd bedraagt momenteel: 1 minuut)

Advertentie - Selectra
spaarvarken
spaarvarken

Ontavang advies om te besparen op je energiefactuur

Selectra belt je gratis terug tijdens de openingsuren of vergelijk gratis met onze energievergelijker.

Advertentie - Selectra 
Vond je deze informatie nuttig? 100% van de 30 stemmen vond de informatie nuttig.